Survivor: Χρανιώτης κατά Διασήμων για Ντάνο! «Ξαφνικά ερχόντουσαν άνθρωποι και έλεγαν…» - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Σάββατο, Ιουνίου 24, 2017

Survivor: Χρανιώτης κατά Διασήμων για Ντάνο! «Ξαφνικά ερχόντουσαν άνθρωποι και έλεγαν…»

«Θα συμφωνήσω με τους Μαχητές ότι έχει ηγετικές τάσεις ο Ντάνος, αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί, γιατί ήταν για το καλό του παιχνιδιού».

Ο Γιώργος Χρανιώτης βρέθηκε σήμερα στο Survivor Πανόραμα και μίλησε μεταξύ άλλων για τη σχέση του με τον Γιώργο Αγγελόπουλο.

«Εγώ έχω μια άποψη για τον Ντάνο και του την είχα πει. Ο Ντάνος έχει χάσει τον μπαμπά του, είναι γνωστό αυτό. Επειδή είναι ένας άνθρωπος που στηρίζει όλη την οικογένεια και το έχει μάθει από παιδί αυτό, να είναι πατέρας, έχει αυτό το απωθημένο, όπως το έφτιαξα εγώ στο ψυχολογικό του προφίλ, το απωθημένο του μεγάλου αδερφού.

Έχει μια τάση αφενός να παίρνει όλο το βάρος ενός παιχνιδιού πάνω του. Αν χάσουμε, βρίζει πρώτα τον εαυτό του και αυτό του δίνει το δικαίωμα να βρίζει και τους άλλους. Και δεύτερον έχει μια υπερπροστατευτικότητα του στυλ “θέλω να σε συμβουλεύσω γιατί είμαι ο μεγάλος σου αδερφός”. Πράγμα που δεν ισχύει γιατί ο Ντάνος είναι εννιά χρόνια μικρότερός μου.

Αυτό του το έκοψα από την αρχή και του είπα ότι καταλαβαίνω πως υπάρχει αυτό το θέμα στη ζωή σου, καλά κάνεις, αλλά εγώ είμαι μεγαλύτερος από σένα. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να με αντιμετωπίζεις σαν τον μικρό σου αδερφό, με κολακεύει κιόλας, αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα, λίγο να το ισορροπήσουμε.
«Ο ΝΤΑΝΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟ SURVIVOR, ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ»

Θα συμφωνήσω με τους Μαχητές ότι έχει ηγετικές τάσεις ο Ντάνος, αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί, γιατί ήταν για το καλό του παιχνιδιού. Δεν θέλει να κερδίσει ο ίδιος το Survivor πάση θυσία, αλλά θέλει να κερδίσει η ομάδα του. Δεν καταλάβαινα τον λόγο που η ομάδα μου ψήφιζε τον Ντάνο. Και μάλιστα, με κάποιους ανθρώπους που το συζήτησα, προσπαθούσα να καταλάβω ακριβώς ποιος είναι ο λόγος.

Ποιος είναι ο λόγος που ψηφίζετε έναν άνθρωπο που μας φέρνει φαγητό; Κάπως έτσι ξεκινήσαμε να κάνουμε παρέα. Είναι ένα αγνό παιδί που ξαφνικά βρέθηκε σε ένα παιχνίδι και ενώ προσέφερε, ξαφνικά ερχόντουσαν άνθρωποι και έλεγαν “θα τον ψηφίσουμε”», είπε μεταξύ άλλων ο Γιώργος Χρανιώτης.

zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: