«Θεοί, Μύθοι και Ηρωες» στη νέα καμπάνια για τον τουρισμό - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Πέμπτη, Νοεμβρίου 06, 2014

«Θεοί, Μύθοι και Ηρωες» στη νέα καμπάνια για τον τουρισμό


Τη μοναδικότητα της χώρας μας 365 ημέρες το χρόνο, προβάλει η νέα επικοινωνιακή καμπάνια για τον τουρισμό την οποία παρουσίασε η υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη, εγκαινιάζοντας το περίπτερο της Ελλάδας, στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού World Travel Market, στο Λονδίνο, παρουσία πλήθους τουριστικών παραγόντων και επισκεπτών.
Της Τζίνας Στασινοπούλου
Η καμπάνια βασίζεται στους θεούς, τους μύθους και τους ήρωες, της ελληνικής μυθολογίας και όπως τόνισε στην ομιλία της η υπουργός «κάθε τόπος στη χώρα μας, κρύβει ένα μύθο, μία μαγική ιστορία, η ενέργεια της οποίας είναι ζωντανή μέχρι σήμερα».

Η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name επισήμανε η κυρία Κεφαλογιάννη και τόνισε πως στο πλαίσιο του εθνικού στρατηγικού σχεδίου για τον τουρισμό η στόχευση είναι, ο εκσυγχρονισμός των υποδομών, ο εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος, η αύξηση της κατά κεφαλή δαπάνης των τουριστών, η αειφόρος ανάπτυξη και η ανάδειξη νέων προορισμών με έμφαση στην προστασία των φυσικών και πολιτιστικών πόρων, η τόνωση της απασχόλησης και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, η στήριξη της επιχειρηματικότητας και η διάχυση του τουριστικού πλεονάσματος στην περιφέρεια, τις τοπικές κοινωνίες και σε άλλους κλάδους της οικονομίας.

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Πάνος Λειβαδάς υπογράμμισε τη σπουδαιότητα της βρετανικής τουριστικής αγοράς και της WTM για τον ελληνικό τουρισμό καθώς και τα θετικά αποτελέσματα σε επίπεδο αφίξεων και εσόδων. Ο κύριος Λειβαδάς τόνισε ότι για τα συνεχόμενα ρεκόρ που καταγράφονται την τελευταία διετία στον ελληνικό τουρισμό, σημαντικό ρόλο, πέρα από τα προγράμματα και τις στρατηγικές, έχει παίξει η πολιτική σταθερότητα και το αίσθημα εμπιστοσύνης που έχει εμπεδωθεί στις διεθνείς αγορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add