π.Ανδρέας Κονάνος: Πριν καιρό, μου μίλησε ένα ομοφυλόφιλο παλληκάρι και μου είπε... - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Κυριακή, Οκτωβρίου 07, 2018

π.Ανδρέας Κονάνος: Πριν καιρό, μου μίλησε ένα ομοφυλόφιλο παλληκάρι και μου είπε...

Πριν καιρό, μου μίλησε ένα ομοφυλόφιλο παλληκάρι και μου είπε ότι αφού οι γονείς του έκαναν ό, τι σκέφτηκαν ως γονείς για να το βοηθήσουν (γιατροί, ψυχολόγοι κλπ), στο τέλος το πήραν απόφαση και αγάπησαν το παιδί τους όπως ήταν. Γι' αυτό που ήταν. Χωρίς να το κρίνουν ή να το στιγματίζουν.
Η δε γιαγιά του, μια πανέξυπνη κι ευαίσθητη γυναίκα, αφού του έκανε όσο ελκυστικά προξενιά μπορούσε, μπας και τον ¨μεταπείσει¨, στο τέλος το πήρε κι αυτή απόφαση.

Όχι όμως μίζερα και παθητικά, αλλά με σεβασμό κι αξιοπρέπεια.
Κι από κει κι ύστερα, τον έπαιρνε κάθε μέρα τηλέφωνο και του έλεγε: ¨Εγώ, παιδί μου, να ξέρεις, σε αγαπάω, όπως και να είσαι!..¨
Κάθε μέρα, η γιαγιά τηλέφωνο : ¨Εγώ, παιδί μου, σε αγαπάω πάντα!!¨

Αυτό το παιδί, σήμερα ζει, και προοδεύει.

Ένα άλλο παιδί, για άλλους ή παρόμοιους λόγους, (πάντως σίγουρα διότι ήταν διαφορετικός σε κάποια θέματα του χαρακτήρα του), το βρήκαν σήμερα πρωί, σε βαλτώδη περιοχή, κάπου στα Γιάννενα, σε κατάσταση αποσύνθεσης.   [...]

Πηγή: https://www.facebook.com/AndreasKonanosPage 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add