Ένας χρόνος χωρίς τον καθηγητή Severus Snape - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Κυριακή, Ιανουαρίου 14, 2018

Ένας χρόνος χωρίς τον καθηγητή Severus Snape

Αποτέλεσμα εικόνας για καθηγητή Severus Snape
Η μεγάλη απώλεια του σπουδαίου σεξπιρικού, ανάμεσα σε άλλα, ηθοποιού Άλαν Ρίκμανάγγιξε το βασίλειο της μαγείας, εκεί όπου ο Χάρι Πότερ και η Ερμιόνη Γκρέιντζερ έμαθαν να ξόρκια τους.

Ο Ντάνιελ “Xάρι Πότερ” Ράντκλιφ με μια συγκινητική ανάρτηση του Google Plusαποχαιρέτησε τον Άλαν “Σέβερους Σνέιπ” Ρίκμανγράφοντας:

“Ο Άλαν Ρίκμαν είναι χωρίς αμφιβολία ένας από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς που συνεργάστηκα ποτέ μου. Είναι, επίσης, ένας από τους πιο έμπιστους και υποστηρικτικούς ανθρώπους που συνάντηση στην κινηματογραφική βιομηχανία.

Ήταν ενθαρρυντικός απέναντι μου τόσο κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων όσο και στα χρόνια που ακολούθησαν μετά το Χάρι Πότερ. Είμαι σίγουρος ότι ήρθε και είδε ό, τι έκανα ποτέ στη θεατρική σκηνή, τόσο στο Λονδίνο όσο και τη Νέα Υόρκη. Δεν ήταν αναγκασμένος να κάνει κάτι τέτοιο.

Ξέρω πολλούς που υπήρξαν φίλοι μαζί του πολύ πριν από μένα και όλοι μου έλεγαν πάντα το ίδιο. "Αν τον καλέσεις στο τηλέφωνο, δεν έχει σημασία σε ποιο μέρος του κόσμου είναι ή πόσο απασχολημένος είναι με ό,τι κάνει, θα σου απαντήσει μέσα στη μέρα.

Οι άνθρωποι δημιουργούν εντυπώσεις για τους ηθοποιούς από τους ρόλους που έχουν ερμηνεύσει οπότε ίσως εκπλήξει κάποιους ότι σε αντίθεση με τους βλοσυρούς (ή απλά εντελώς τρομακτικούς) χαρακτήρες που υποδύθηκε ο Άλαν ήταν ένας εξαιρετικά ευγενής, γενναιόδωρος, γεμάτος αυταπάρνηση αστείος άντρας.

Ως ηθοποιός ήταν ένας από τους πρώτους ενήλικες στα πλατό του Πότερ που με αντιμετώπισαν σαν συνάδελφο, όχι σαν ένα παιδί.

Δουλεύοντας μαζί του σε μια τόσο λεπτή στον τρόπο που σε διαπλάθει ηλικία ήταν μια εμπειρία εξαιρετικά σημαντική και θα κουβαλάω μαζί μου στο υπόλοιπο της ζωής και της καριέρας μου όλα όσα μου έμαθε.
Τα κινηματογραφικά πλατό και οι θεατρικές σκηνές του κόσμου είναι κατά πολύ φτωχότερες από την απώλεια ενός τόσο εμβληματικού ηθοποιού και άντρα.”

“Δεν έχω λόγια να εκφράσω το πόσο σοκαρισμένη και συγκλονισμένη είμαι από το 
θάνατο του Άλαν Ρίκμαν. Ήταν ένας υπέροχος ηθοποιός και ένας εκπληκτικός 
άνθρωπος” έγραψε στο Τwitter της η Τζ. Κ. Ρόουλινγκ

ενώ η Έμμα "Ερμιόνη Γκρέιντζερ" Γουάτσον έγραψε στο προσωπικό της προφίλ 
στο Facebook για την απώλεια και την αγάπη που θα έχει πάντα στο πρόσωπο του.
 “Θα μου λείψουν οι συζητήσεις μας” λέει.
Όταν ο Άλαν Ρίκμαν συνάντησε τα πιτσιρίκια του Χόγκουαρτς είχε μπροστά του έναν
 12χρονο και μια 11χρονη.

Ο Χάρι, η Ερμιόνη και όλοι οι μικροί μεγάλοι μάγοι νοιώθουν ορφανοί αλλά 
όλοι μας ας σηκώσουμε το ραβδί μας ψηλά, εκεί όπου ο Σέβερους θα λέει αυτό
 που αγαπούσε. Τη λέξη "Πάντα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: