Η παίκτρια «την είπε» στον Χριστόπουλο και την έβαλε στην θέση της η Κατσαΐτη: «Δεν σε τιμάει...» - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Δευτέρα, Νοεμβρίου 06, 2017

Η παίκτρια «την είπε» στον Χριστόπουλο και την έβαλε στην θέση της η Κατσαΐτη: «Δεν σε τιμάει...»

Χαμός στο πλατό του My Style Rocks. Παίκτρια θέλησε μεταξύ σοβαρού και αστείου να την... πει στον Χάρη Χριστόπουλο και η Αλεξάνδρα Κατσαΐτη την έβαλε στην θέση της.

«Χάρη θέλω να προσέχεις τι λες...» του είπε η Γεωργία και όταν ήρθε η σειρά της Αλεξάνδρας Κατσαΐτη να την κρίνει, δεν δίστασε να της πει: «Μου κάνει εντύπωση, γιατί θεωρούσα ότι είσαι μία κοπέλα χαμηλών τόνων με ήθος, και μου κάνει εντύπωση που σε βλέπω να μιλάς έτσι στον Χάρη μεταξύ σοβαρού και αστείου! Δεν σε τιμάει!».

Μετά ακολούθησε ένας μεγάλος διάλογος με την παίκτρια να της απαντά: «Έτσι είναι το στιλ μου! Δεν μπορώ να αλλάξω πρόσωπο! Μου το λέτε συνέχει αυτό με το ύφος μου και με έχει κουράσει πολύ! Εγω το είπα πάνω στο χιούμορ»,

Ο Χάρης Χριστόπουλος πάντως δεν έδειξε να ενοχλείται αφού σχολίασε: «Επειδή το είπε σε εμένα, εγώ θέλω να ξέρεις ότι δεν με ενόχλησε γιατί αντιλαμβάνομαι το χιούμορ και το στιλ σου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια: