Αποκλειστική συνέντευξη με την Performer Μαρία Ψαλτίδου - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τρίτη, Ιανουαρίου 05, 2016

Αποκλειστική συνέντευξη με την Performer Μαρία Ψαλτίδου

 ______________________________________________________
Follow us :
 ______________________________________________________

• Εξήγησε μας τον όρο Performance.
Όταν χρησιμοποιούμε την λέξη performance αναφερόμαστε σε οποιαδήποτε πράξη, ή πράξεις, ενός ή περισσότερων ατόμων, οι οποίες λαμβάνουν χώρα σε συγκεκριμένο τόπο και χρόνο και απευθύνονται σε κοινό.Performance κάνει ένας ηθοποιός ή ένας χορευτής ή ένας τραγουδιστής επάνω στην σκηνή αλλά performance είναι και η πράξη της ζωγραφικής ή της γλυπτικής πριν το έργο ολοκληρωθεί... 

• Τι είναι το Σώμα για σένα; 
Το Σώμα για μένα είναι ένα απλό δοχείο... το πνεύμα είναι αυτό που μετράει και αυτό προσπαθώ να καλλιεργώ σε κάθε μου βήμα σε αυτήν την μικρή ζωή. Άλλωστε όπως είπε και ο Pierre Teilhard de Chardin "We are not humans experiencing spirituality, we are spiritual beings experiencing humanity." (Δεν είμαστε άνθρωποι που βιώνουν την πνευματικότητα, είμαστε πνευματικά όντα που βιώνουν την ανθρωπότητα.) 

• Πώς βιώνεις το σώμα στην Ελλάδα; Υπάρχουν θέματα, καταστάσεις που θέλεις να θίξεις; 
Πιστεύω πως οι Έλληνες δεν βλέπουν πέρα απ το σώμα και το λέω με πόνο ψυχής γιατί ξέρω από την ιστορία πως εμείς μάθαμε στον υπόλοιπο κόσμο τον πνευματισμό. 400 όμως χρόνια σκλαβιάς μας έκαναν τους Έλληνες που είμαστε τώρα... ρουσφετολόγοι βολεψάκιδες και καλοπερασάκιδες. Εύχομαι κι ελπίζω η νέα γενιά να μιμηθεί τα καλά των προγόνων μας, αν και απογοητεύομαι όλο και περισσότερο όποτε περνάει αμάξι από την γειτονιά με τέρμα τον Παντελίδη. (Όχι ότι εγώ δεν ακούω τέτοια καμιά φορά ούτε ότι κανείς από όσους ακούνε τέτοια δεν είναι μορφωμένος και καλλιεργημένος αλλά δυστυχώς αυτοί είναι μάλλον η εξαίρεση στον κανόνα...) 

• Τι συμβαίνει με τις εμπνεύσεις σου; Από πού αντλούνται κυρίως; 
Η έμπνευση μπορεί να έρθει από παντού αλλά μπορεί να μην έρθει και ποτέ. Προσωπικά προσπαθώ να εμπνέομαι εξίσου από τα άσχημα όσο κι από τα καλά συμβάντα της ζωής μου κι ως τώρα οι άνθρωποι του περιβάλλοντός μου με ξεμπλοκάρουν και με βοηθούν να συνεχίσω (ίσως και άθελά τους καμιά φορά, κάνοντάς μου κακό δηλαδή, χαχαχαχα)

• Πες μας για το προσωπικό σου προτζεκτ με τον «Καθρέφτη»
Αυτό το project αποδεικνύει αυτό που είπα παραπάνω... Η έμπνευση για τον καθρέφτη ήρθε από μια γιαγιά στην Ολλανδία η οποία σχολίασε αρνητικά το ντύσιμο μου... Η εκκεντρικότητα για μένα είναι τρόπος έκφρασης και την υποστηρίζω με κάθε ευκαιρία... Επίσης πιστεύω πως εν έτη 2016 δεν δικαιολογούνται ατάκες τύπου "αααα έχει πολλά τατουάζ δεν θα τον πάρω στην δουλειά..." Γι' αυτό και βγαίνω στους δρόμους ντυμένη εκκεντρικά (όπως ντύνομαι συνήθως δηλαδή) και με έναν καθρέφτη κρεμασμένο μπροστά στο πρόσωπό μου... Με αυτό τον τρόπο προσκαλώ τον κόσμο να βάλει τον εαυτό του στην θέση μου (το πρόσωπό του στα ρούχα μου) και να βγει επιτέλους από αυτήν την μεσαιωνική νοοτροπία ότι τα ράσα κάνουν τον παπά...

• Παρατηρείς τον εαυτό σου;
Πάντα... Μου αρέσει να παρατηρώ τον εαυτό μου και μου αρέσει να αυτό-κριτικάρομαι το κάνω σχεδόν κάθε βράδυ πριν να αρχίσω να σχεδιάζω την επόμενη μου μέρα...

• Πού εστιάζεσαι τον τελευταίο καιρό;
Φέτος έχω εστιάσει στο master μου. Για την διπλωματική μου θέλω να φτιάξω μια μουσική παράσταση η οποία θα πατάει πάνω στο τραγούδι Alive της SIA και θα είναι ένας συνδυασμός animation με performance.

• Τι επαγγελματική ταυτότητα θα έδινες στον εαυτό σου;
Επειδή στη Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις και όπως λένε και οι Άγγλοι "be careful what you wish for" (πρόσεχε τι εύχεσαι) δεν θα ήθελα να δηλώσω απλά σκηνοθέτης ή film maker... Μου αρέσουν όλες οι τέχνες και μου αρέσει να τις συνδυάζω. 

• Μερικοί άνθρωποι που θαυμάζεις.
Δεν θα ήθελα να αναφερθώ σε συγκεκριμένους γιατί θαυμάζω πολλούς για διάφορους λόγους και θα ήθελα να αναλύσω γιατί θαυμάζω τον καθένα... Πάντως αν είσαι κορυφή σε αυτό που κάνεις κι αν δεν έχεις καβαλημένο καλάμι έχεις 100% τον θαυμασμό και τον σεβασμό μου...

• Υπάρχει κάποιο απόφθεγμα ή ρητό που σε γεμίζει ενέργεια; 
"Γίνε η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο." & "Ζήσε σαν να πρόκειται να πεθάνεις αύριο. Μάθε σαν να πρόκειται να ζήσεις για πάντα." ("Be the change you want to see in the world." & "Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever." και τα δύο από τον Mahatma Gandhi

• Σχεδια για το μέλλον
Να ταξιδέψω παντού... με τον καθρέφτη αλλά γιατί όχι και με άλλα project.



Κανάλι youtube (συνεργασία με τον αδερφό μου): https://www.youtube.com/user/Thecardstv

Biography: I was born on the 6th of March 1981 in a small city of Greece called Drama. Since I was a little child I've been fascinated by the world of show business so I started performing at a very young age. Acting, dancing and singing were my soft spots and I would practice or study them on any given chance. At my high-school theater I had the leading role on a Greek tragedy play. I was also a member of my school choir. During my high-school years I used to attend a private school of Greek traditional dancing and singing.Animated films was also a big passion of mine, as a child, so after high-school I started studying 3d design in Auto CAD that later became 3d animation in 3ds MAX.


Now, I'm a 3D animation and multimedia productions graduate, with international influences, good at working with others and always willing to learn new things. I am familiar with most of the adobe and autodesk programs and I am very interested in every form of art. I believe that life is an endless lesson and I have a done different and various jobs through-out my life. In the past I have worked in Drama, on some of my independent projects and also my team's "Dramateyes" projects.I currently study in AKTO Thessaloniki for my Masters degree on the combination of Animation and performance. My influences are Walt Disney, Warner bros, Pixar, Hanna Barbera, Seth McFarlane, Tim Burton, Pedro Almodovar, David Lynch, Salvador Dally, Pablo Piccasso, Stephen King, Graham Masterton, Paolo Coelho and many more... My hobbies are swimming, yoga, collage, crafting, reading, watching movies, playing computer games.

Ευχαριστούμε την Μαρια Ψαλτιδου για την συνεντευξη που παραχωρησε στο Magazino1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add