"Οι άντρες κλαίνε ή μονάχα πονάνε;" - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Παρασκευή, Νοεμβρίου 27, 2015

"Οι άντρες κλαίνε ή μονάχα πονάνε;"


"Οι άντρες δεν κλαίνε μονάχα πονάνε...", όσες φορές και αν το λέει ο Μαζονάκης μην τον πιστέψεις..σου το λέω εγώ!! Γιατί δηλαδή οι άντρες δεν κλαίνε; Δεν είναι και αυτοί άνθρωποι, όπως και οι γυναίκες; Το κλάμα είναι ή δεν είναι ανθρώπινη βιολογικό-σωματική αντίδραση; Υπάρχει κανείς δηλαδή που να πει ότι δεν έχει κλάψει ποτέ και να το εννοεί;Γιατί όμως έχει καλλιεργηθεί αυτός "ο μύθος" αν θέλετε να το αποκαλέσουμε έτσι.."ότι οι άντρες δεν κλαίνε ποτέ";

"Οι άντρες στην εποχή μας πρέπει να είναι και κυρίως να φαίνονταιαρρενωποί, άγριοι, μοχθηροί, μοβόροι, να πιάνουν την πέτρα και να τη στύβουν κι όχι να κλαίνε σαν γυναικούλες!". Πόσες φορές το έχεις ακούσει και εσύ αυτό; Έτσι και ο σημερινός άντρας έχοντας αυτά στο μυαλό του ξέρει ότι ποτέ δεν πρέπει να κλάψει - ή και κυρίως να το παραδεχτεί- αφού με αυτό τον τρόπο θα θίξει τον ανδρισμό του.

Κι όμως αν φέρουμε απλά στο μυαλό μας τους ακόλουθους στίχους όλα είναι ξεκάθαρα.. "Όταν κλαίει ένας άντρας άσ’ την πόρτα σφαλιστή μην τρυπώσει ξένο μάτι μες την κάμαρη και δει…Αναψέ του το τσιγάρο κάτσε δίχως να μιλάς κι όταν βαριαναστενάζει κάνε πως αλλού κοιτάς…Αν χτυπήσουνε οι φίλοι δώσ’ τους τόπο να σταθούν πιάστε δυνατό τραγούδι οι φωνές να σκεπαστούν..Όταν κλαίει ένας άντρας δεν αντέχει μοναχός κι αν ορφάνεψε από φίλους ξαγρυπνάει ο Θεός". Βάση λοιπόν διάφορων ερευνών αλλά και απλών καθημερινών στοιχίων έχει αποκαλυφθεί ότι και οι άντρες κλαίνε, απλά αυτοί είναι πιο διακριτικοί, κλαίνε...αληθινά και κυρίως σιωπηλά.

Ο λόγος όμως που θα το κάνουν κατά βάση είναι ιδιαίτερα σοβαρός σε αντίθεση με τις γυναίκες που δεν διστάζουν να το κάνουν σε δημόσιο χώρο και συχνά χωρίς 
ιδιαίτερο λόγο προσπαθώντας να ενισχύσουν την εικόνα της ευαίσθητης φύσης τους, για να πείσουν, γιατί «έτσι πρέπει». Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα του Πανεπιστημίου Τίλμπουργκ οι άντρες κλαίνε μια φορά κάθε 2 μήνες και οι γυναίκες 2 φορές το μήνα.

Ποιά είναι η αιτία που κάνει τους άντρες να κλαίνε; Επειδή δεν μου αρέσει να στηρίζομαι απλά σε επιστημονικές μελέτες..οι οποίες φαντάζουν μακρινές μας.. αποφάσισα να ρωτήσω διάφορα αγόρια ανάμεσα μας, εάν κλαίνε και ποιός είναι ο λόγος! Ορίστε οι απαντήσεις τους!

-Ο κάθε άνθρωπος κλαίει Δέσποινα.Είναι φύσιν αδύνατον να μην κλάψει κάποιος. Και κλαίει για οτιδήποτε μπορεί να κλάψεις και εσύ.

-Ναι. Εγώ για παράδειγμα κλαίω άμα βλέπω καμιά συγκινητική ταινία ή όταν χάνει η ΑΕΚ!

-Ναι κλαίμε.. είμαστε άνθρωποι. Τόσο απλά.
-Γιατί να μην κλαίνε καλέ; Όλοι έχουνε συναισθήματα χαράς και λύπης.. αν είσαι και ευαίσθητος ένα επιπλέον..

-Κλαίνε κυρίως για γυναίκες..

-Κοίτα δεν ξέρω αν κλαίνε όλοι..εγώ πάντως έχω κλάψει δύο φορές και για να είμαι ειλικρινής με πήρε πολύ από κάτω.

-Εννοείτε και κλαίμε. Η αιτία; Ένα άσχημο γεγονός.

-Φυσικά και κλαίνε.. κυρίως μετά από μια ερωτική απογοήτευση.
-Κλαίνε βέβαια. Εγώ συγκινούμε κυρίως μέσα από τα τραγούδια που μου θυμίζουν έντονες σκηνές του παρελθόντος.

-Ναι. Γιατί; Τι πιο απλό από το ότι έχουν συναισθήματα και καρδιά;

-Κλαίνε. Κυρίως μετά από μια απιστία.

-Κλαίνε και πολύ. Δεν ξέρω για τους άλλους αλλά θα σου πω εγώ προσωπικά. Εγώ πιο πολύ έκλαψα όταν με εγκατέλειψε ένα πρωινό η κοπέλα μου για τον πρώην της, λέγοντας μου ξερά να μην την ξαναενοχλήσω. Εγώ ήμουνα έτοιμος να της προσφέρω τα πάντα, σαν να ήμουν ο μπαμπάς της.. και εκείνη.. μου πρόσφερε μόνο πόνο.

- Ναι. Επειδή οι περισσότεροι είναι ευαίσθητοι..και ας μην το δείχνουν. Όταν αγαπάνε πολύ και χάσουν.. τότε το αποτέλεσμα είναι αναμενόμενο.

- Ναι αμέ. Εγώ όταν παρακολουθώ ειδήσεις και βλέπω κάτι απίστευτο.. και κυρίως μικρά παιδιά να πεθαίνουν της πείνας.

- Κλαίνε..πώς δεν κλαίνε. Αλλά μην περιμένεις να το παραδεχτούμε δημόσια.

- Κλαίνε όταν πληγωθούν.

-Φυσικά. Η αιτία; Μια γυναίκα.

-Κλαίνε μια χαρά... και αυτοί που λένε πως δε κλαίνε ψέματα λένε .. να το ξέρεις!

-Σαφώς και κλαίνε και οι άντρες.. απλά όχι τόσο συχνά όσο οι γυναίκες.. η αιτία πιστεύω είναι ο χωρισμός.

- Αν κλαίνε; Μα και φυσικά!! Απλά δεν πρόκειται να κλάψουν μπροστά σου. Θέλουν να το παίξουν "σκληροί" και "μάγκες". Αλλά ξέρεις κάτι; Η μαγκιά είναι να μπορέσεις να αφεθείς.-Γιατί θα μπορούσε να κλάψει ένας άντρας; Για μία γυναίκα, για μία φιλία, επειδή έχασε η ομάδα του..Βέβαια όλα αυτά δε γίνονται κάθε μέρα αλλά η αιτία δεν ξεχνιέται ποτέ!! Η αιτία και η αφορμή που έκανε έναν άντρα να … κλάψει!! 

-Μα και φυσικά και κλαίνε κοπέλα μου.. γιατί; Επειδή έχουν ψυχή.

Συμπέρασμα; Μάλλον δεν χρειάζεται...! Όλα είναι ξεκάθαρα. Καμιά αρνητική απάντηση. Οφείλω να ομολογήσω ότι με παραξένεψε κάπως αυτό.. αλλά φαίνεται είναι η απόλυτη αλήθεια. Οι άντρες κλαίνε.. ότι και αν σου λένε.. όσο και αν το αρνιούνται και θέλουν να το παίξουν "σκληροί"...Τι θα κρατήω από όλα αυτά; Οι άντρες κλαίνε γιατί έχουν και αυτοί ψυχή. 







Despoina As.






Δεν υπάρχουν σχόλια: