Το Ωροσκόπιο των Σχέσεων από τον Γιώργο Σαλαμά. Single or not ο έρωτας την εβδομάδα 20 με 26 Οκτωβρίου. - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Δευτέρα, Οκτωβρίου 20, 2014

Το Ωροσκόπιο των Σχέσεων από τον Γιώργο Σαλαμά. Single or not ο έρωτας την εβδομάδα 20 με 26 Οκτωβρίου.





Τι περιμένει τα ζώδια στα ερωτικά τους την εβδομάδα 20 με 26 Οκτωβρίου;



ΚΡΙΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Το πρώτο σημαντικό νέο είναι ότι ο Ερμής που βρίσκεται στον οίκο της συντροφικότητας από τις 26 θα είναι πλέον ορθόδρομος, που σημαίνει λιγότερες παρερμηνείες και πιο ουσιαστική επικοινωνία. Στο έχουμε πει επανειλημμένως και στο ξαναλέμε, είσαι σε μια περίοδο που μπορείς να πας τη σχέση σου σε άλλα επίπεδα. Αυτή ή την επόμενη. Χμ.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Το εξάγωνο του Δία με τον Ερμή και η ορθόδρομη πορεία του δεύτερου από τις 26 αποτελούν ενδείξεις ότι κάτι αλλάζει προς το καλύτερο στη συναισθηματική σου ζωή. Αν βάλεις σε όλο το σκηνικό και την έκλειψη στον πιο σεξουαλικό σου οίκο, πολύ πιθανό να μη σε απασχολήσει τίποτα άλλο για αρκετές μέρες, πέρα από το πάθος που νιώθεις ή θα νιώσεις για ένα συγκεκριμένο άτομο.
Do it: Ζυγός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Τοξότης

ΤΑΥΡΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η Αφροδίτη από τις 23 θα βρίσκεται απέναντί σου στον οίκο της συντροφικής σου ζωής, στο ίδιο σημείο όπου θα γίνει και η άκρως θετική έκλειψη Ηλίου: είναι καλά τα νέα για τη συναισθηματική σου ζωή. Ακόμη και αν νιώθεις ότι βρίσκεσαι μπροστά σε ένα σταυροδρόμι, πολύ σύντομα θα μάθεις ή μάλλον θα καταλάβεις ποιον δρόμο θέλεις τελικά να ακολουθήσεις.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Το πέρασμα της Αφροδίτης στον έβδομο οίκο σου, η σύνοδός της με τον Ήλιο και η έκλειψη Ηλίου στο ίδιο σημείο αποτελούν συναρπαστικά νέα: η ερωτική σου ζωή μπορεί να αποκτήσει ενδιαφέρον, ενώ μπορεί να βρεθείς σε μια νέα σχέση που να σε καλύπτει από πολύ περισσότερες πλευρές από όσες μπορείς να φανταστείς.
Do it:  Δίδυμοι
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Λέων

ΔΙΔΥΜΟΙ
Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Μια από τις καλύτερες και πολλά υποσχόμενες περιόδους για τη συναισθηματική σου ζωή. Το ένα σενάριο είναι να δεις τη σχέση σου να εξελίσσεται και να νιώσεις την πραγματική οικειότητα. Το άλλο σενάριο είναι, αν είσαι σε μια σχέση στην οποία δεν είσαι ικανοποιημένος, να νιώσεις τόσο έντονα ερωτικά συναισθήματα για ένα νέο πρόσωπο που να αποπροσανατολιστείς. Και τα δύο, στην τελική, είναι καλά. 
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Μέχρι τις 23, η Αφροδίτη θα βρίσκεται στο Ζυγό και επειδή θα πραγματοποιήσει μια εκπληκτική όψη με τον Άρη (το ίδιο θα κάνει και ο Ερμής από το Ζυγό με το Δία) μάλλον θα πρέπει να ραφτούμε γιατί θα έχεις καλά νέα. Μια γνωριμία προβλέπεται συναρπαστική. Ο ερωτισμός είναι διάχυτος, οι επιλογές πολλές, αλλά εσένα σου κάθεται σαν βδέλλα στον εγκέφαλο αυτή η μία/αυτός ο ένας.
Do it: Ταύρος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Δίδυμοι

ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Ο Άρης στον Αιγόκερω από τις 26 έχει ενδιαφέρον, αλλά δεν είναι εύκολος ακριβώς. Οι άλλοι και ίσως περισσότερο ο ή η σύντροφός σου γίνονται απαιτητικοί και κάποιες φορές μπορεί να σε φέρνουν στα όριά σου. Με λίγη ψυχραιμία και σωστή διαχείριση των συναισθημάτων σου, όλα θα πάνε καλά.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η Αφροδίτη στο Σκορπιό. Η έκλειψη Ηλίου και η σύνοδός του με την Αφροδίτη. Ο έρωτας παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινότητά σου πλέον και σε συνδυασμό με τη νέα θέση του Άρη απέναντί σου, οι σχέσεις μπορεί να γίνονται και πεδίο μάχης περιστασιακά, αλλά έχουν να σου προσφέρουν πολλά, ενώ επιβεβαιώνεται η θεωρία ότι μάλλον ερωτεύεσαι.
Do it: Υδροχόος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ζυγός

ΛΕΩΝ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η σχέση ανανεώνεται, η επικοινωνία επανέρχεται, αν είχε υπάρξει πρόβλημα σε αυτόν τον τομέα. Μερικές καταστάσεις, όπως η αίσθηση ότι είσαι απαραίτητος-η, σε φέρνουν ακόμη πιο κοντά με τον άνθρωπό σου, ενώ εκτιμάς πολλά που μέχρι τώρα μπορεί και να μην τα είχες προσέξει καν. Με την ταυτόχρονη εύνοια στον οίκο των συναισθημάτων σου, οι εξελίξεις είναι μόνο θετικές.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Είναι πολύ πιθανό να προκύψει μια γνωριμία που να σε κάνει να «νιώσεις», το ενδιαφέρον φαίνεται αμοιβαίο, υπάρχει ένα μικρό θέμα όμως, πιθανώς καθυστερείς και δεν είναι και η καλύτερη η ιδέα αυτή. Άνοιξε το τηλέφωνο, τα μέιλ, τα social media, δες μήπως παίζει κάποια επαφή ήδη και μη γίνεσαι μπλαζέ, ακριβώς επειδή γουστάρεις.
Do it: Δίδυμοι
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ταύρος

ΠΑΡΘΕΝΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Το πέρασμα του Άρη στον Αιγόκερω έχει ιδιαίτερη σημασία για τη συναισθηματική σου ζωή. Το καλό είναι ότι ο Άρης σε κάνει περισσότερο μαχητικό και αγωνίζεσαι για τη σχέση σου, κάτι που μάλλον χρειάζεται να κάνεις. Η παθητικότητα όχι μόνο δεν θα ωφελούσε, αλλά θα μπορούσε να αποδειχτεί προβληματική.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η αλήθεια είναι ότι η μετακίνηση του Άρη στον Αιγόκερω και της Αφροδίτης στο Σκορπιό είναι ιδανικές, επειδή ξυπνάνε πάλι το ερωτικό σου ένστικτο και σε φέρνουν κοντά σε ενδιαφέροντες ανθρώπους. Ειδικά γύρω στις 25, που πραγματοποιείται η σύνοδος της Αφροδίτης με τον Ήλιο, είναι πολύ πιθανό να μπει ένας νέος άνθρωπος στη ζωή σου. Επίσης σημαντικό νέο είναι ότι από τις 26 θα είναι ορθόδρομος και ο κυβερνήτης σου και θα μπορείς να έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη στο ένστικτό σου. Ναι, θα μπορείς, θα έχεις όμως;
Do it: Σκορπιός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Υδροχόος

ΖΥΓΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Με τον Ερμή ανάδρομο στο ζώδιό σου, μπορεί να έχεις δυσκολευτεί, αλλά μέχρι τις 26, από εκεί και μετά γίνονται επανορθωτικά θαύματα στην επικοινωνία. Μέχρι τότε όμως έχεις και άλλες εκπλήξεις: Την καταπληκτική του σύνοδο με το Δία και τη σύνοδο Αφροδίτης και Άρη που κάνουν όνειρα πραγματικότητα, σε βγάζουν έξω και σου δίνουν αισιοδοξία. Πάλι καλά που αρχίζει κάτι να κινείται και στα οικονομικά. Πάντως, το μυστικό ανανέωσης αυτές τις μέρες είναι οι δραστηριότητες εκτός σπιτιού με τον άνθρωπό σου. Ναι, ναι, τα dates πρέπει να συνεχίσουν όπως ξεκίνησαν.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Το πιο ενδιαφέρον αυτή την εβδομάδα είναι κατ' αρχάς ότι ο Ερμής που βρίσκεται στο ζώδιό σου θα γυρίσει ορθόδρομος. Μέχρι τότε όμως, και γύρω στις 20, θα έχεις εξαιρετικές ευκαιρίες για να κοινωνικοποιηθείς. Είναι πολύ πιθανό να δημιουργηθεί μια ενδιαφέρουσα νέα σχέση.
Do it: Κριός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Καρκίνος

ΣΚΟΡΠΙΟΣ 

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Ξεκινάει η ανοδική πορεία: Η έκλειψη Ηλίου στο ζώδιό σου είναι εκπληκτική και δεν υπάρχει κανένας λόγος να σε τρομάζει, αφού φέρνει νέα ξεκινήματα. Ίσως βέβαια τη συνοδεύει μια ένταση (μην τρελαθούμε κιόλας, έκλειψη είναι), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το αποτέλεσμά της δεν θα είναι το καλύτερο δυνατό. Ταυτόχρονα, η Αφροδίτη στο ζώδιό σου σηματοδοτεί την έναρξη μιας περιόδου συναισθηματικής αρμονίας.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
1. Η Αφροδίτη στο ζώδιό σου από τις 23 κάνει όλη τη δουλειά για εσένα. Πολύ πιο εύκολο να γνωρίσεις κόσμο, να προσεγγίσεις το άτομο που σε ενδιαφέρει να σε προσεγγίσει, γενικά. 2. Η έκλειψη Ηλίου στο ζώδιό σου είναι μια από τις θετικές εκλείψεις της χρονιάς (ναι, είσαι τυχερός) και φέρνει νέα ξεκινήματα. 3. Ο Άρης στον Αιγόκερω σε κοινωνικοποιεί με κάθε τρόπο. 5. Ο Ερμής γυρίζει ορθόδρομος.
Do it: Παρθένος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Λέων

ΤΟΞΟΤΗΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Το γεγονός ότι ο Ερμής θα γυρίσει ορθόδρομος, είναι σωτήριο, επειδή δεν πρέπει να ξεχνάς ότι είναι κυβερνήτης των συντροφικών σου σχέσεων και συνεργασιών και κάθε φορά που είναι ανάδρομος, προφανώς υπάρχουν εμπόδια και παρεξηγήσεις. Ταυτόχρονα, αυτές τις μέρες βιώνεις μια εσωτερική αλλαγή (προς το καλύτερο) με την Αφροδίτη και την έκλειψη Ηλίου στο δωδέκατο οίκο σου.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Αν εκμεταλλευτείς τις περισσότερες από τις ευκαιρίες που έχεις να κοινωνικοποιηθείς, το πιο πιθανό είναι ότι θα γνωρίσεις πολύ νέο κόσμο. Αν δεν τις εκμεταλλευτείς, λόγω της κινητικότητας στο δωδέκατο οίκο σου, θα κλειστείς και θα σου αρέσει. Δεν λέω, το βάρος να το ρίξεις εκεί που προτιμάς, αλλά να ξέρεις ότι δεν αξίζει να μη σε βλέπει φως Ηλίου. Ο ενδέκατος οίκος σου βράζει (και ο Ερμής από τις 26 θα είναι ορθόδρομος -αυτό πού το πας).
Do it: Ιχθύες
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Κριός

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Από τις 26 η ενεργητικότητά σου και ο δυναμισμός σου θα μπορούν να κάνουν θαύματα, αλλά τα θαύματα να τα κάνεις προσεκτικά: ο Άρης στο ζώδιό σου ναι μεν σου δίνει ενέργεια, αλλά μπορεί να σε κάνει να μην μπορείς να διαχειριστείς εύκολα τον θυμό σου, για την ακρίβεια, μπορεί να σε κάνει να ξεσπάς απότομα και ίσως κάποιες φορές άδικα. Σε περίπτωση που είσαι εσωστρεφής, η ενέργεια που θα νιώθεις ότι στρέφεται προς τα μέσα σου μπορεί να σε πνίγει. Υπάρχουν τρόποι εκτόνωσης, εκτός από την άμεση αντιπαράθεση.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Ο Άρης στο ζώδιό σου από τις 26 σου δίνει ενέργεια και θάρρος για να πλησιάσεις έναν άνθρωπο που σε ενδιαφέρει. Ταυτόχρονα, η κινητικότητα στον ενδέκατο οίκο σου σε βγάζει έξω και φέρνει νέους ανθρώπους κοντά σου. Η κοινωνική σου ζωή μπορεί να έχει πολύ ενδιαφέρον, αν επιλέξεις κι εσύ να την απολαύσεις.
Do it: Παρθένος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ταύρος

ΥΔΡΟΧΟΟΣ
Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Ερμής στο Ζυγό σε εξάγωνο με Δία στο Λέοντα: σημείωσε τις 20 του μήνα (συν – πλην δύο μέρες) στο ημερολόγιό σου, γιατί πρόκειται για μια από τις καλύτερες όψεις. Ίσως κάτσει ένα ταξίδι, ίσως αξίζει να κανονίσεις ένα ταξίδι με τον ή τη σύντροφό σου. Όπως και να έχει, είτε εδώ, είτε αλλού, η πραγματική αίσθηση οικειότητας που μπορείς να νιώσεις είναι κάτι το συγκλονιστικό.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Ο Ερμής θα γυρίσει ορθόδρομος από τις 26 και αυτό είναι το ένα καλό της εβδομάδας, δηλαδή θα μπορείς να γνωρίζεις κόσμο και να επικοινωνείς χωρίς να φοβάσαι τις παρεξηγήσεις και τις παρερμηνείες. Οι εξαιρετικές όψεις όμως του Ερμή με το Δία και της Αφροδίτης με τον Άρη, εκτός από το γεγονός ότι μπορεί να σε στείλουν ένα ταξίδι, φωτίζουν με την ενέργειά τους τη συναισθηματική σου ζωή και πολύ πιθανό αυτό να σημαίνει και ένα νέο ξεκίνημα.
Do it: Καρκίνος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Παρθένος

ΙΧΘΥΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Και οι δικές σου ανάγκες μπορούν να γίνουν πιο κατανοητές, και του ή της συντρόφου σου, ο Ερμής αποκτάει πάλι τη δύναμή του και ξεκινάει την ορθόδρομη πορεία του από τις 26. Η νέα θέση της Αφροδίτης, επίσης, σε γεμίζει αισιοδοξία. Στάσου δίπλα στον άνθρωπό σου και προσπάθησε να δεις κάποιες φορές και με τα δικά του μάτια. Πάνω από όλα, πρόσεχε να μην ταλαντεύεσαι στο δίπολο «τα δίνω όλα-δεν δίνω τίποτα». Υπάρχει και η μέση, υγιής άποψη.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Άρης στον Αιγόκερω: Όχι άλλο κάρβουνο, έχεις ανάγκη να βγεις, να ζήσεις, να δεις τους φίλους σου, να ενεργοποιηθείς κοινωνικά, ίσως να γραφτείς σε μια ξένη γλώσσα, σε έναν σύλλογο, σεμινάριο ή γυμναστήριο, πάντως, χρειάζεσαι κόσμο, δράση και επικοινωνία – και στο συνιστούμε κι εμείς. Σε αυτό το πλαίσιο της κοινωνικής σου αναδιοργάνωσης, όλα είναι πιθανά αυτές τις μέρες.
Do it: Τοξότης
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Κριός 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add