Συνέντευξη ''Νεων Πρωταγωνιστων'', Μερος η' - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Δευτέρα, Απριλίου 29, 2013

Συνέντευξη ''Νεων Πρωταγωνιστων'', Μερος η'

Αγαπητοί αναγνωστες του περιοδικου μας, συνεχίζουμε τη σειρα συνεντεύξεων των 
Σωτηρια Μπιροζη - Σταυρος Σιαγιαλιδης
των ''Νεων Πρωταγωνιστων''
 Μέρος η' 

     Σταυρος Σιαγιαλιδης     
1-Mε τι ασχολειστε στην προσωπικη σας ζωη;
Έχω τελειώσει ιατρικός επισκέπτης αλλά αυτή τη περίοδο δουλεύω στον δήμο ως εργάτης πρασίνου, στον ελεύθερο μου χρόνο ασχολούμαι με τον κινηματογράφο, την φωτογραφία και την μουσική.

2-Τι σχεδια εχετε για το μελλον; Η καταγωγη σας ειναι απο τη Θεσσαλονικη;
 Αρχικά περιμένω να λήξει η σύμβαση μου στον δήμο και για τους επόμενους μήνες έχω ετοιμάσει ένα σενάριο το οποίο θα ήθελα να το γυρίσω σε ταινία μικρού μήκους. Κατάγομαι από την Θεσσαλονίκη, γεννήθηκα και μεγάλωσα εδώ.

3-Ποιος ο ρολος σας στο θεατρο και πως σας εγινε η προταση να συμμετάσχετε;
Στην συγκεκριμένη παράσταση θα λάβω μέρος ως υπεύθυνος συντονισμού, όσο για την πρόταση συμμετοχής, γνωρίζοντας τον Βασίλη από άλλες δραστηριότητες έμαθα για την παράσταση που ετοίμαζε να ανεβάσει, ενδιαφέρθηκα και μου πρόσφερε την συγκεκριμένη θέση.

4-Υπαρχουν σκηνες που σας δυσκολεψαν ή πιστευετε θα εχετε δυσκολια;
Όλες οι σκηνές έχουν την δυσκολία τους διότι πρέπει να είσαι συνεχώς αφοσιωμένος στην ροή της παράστασης για να μην ξεχαστείς και κάνεις λάθη, είναι πολύ εύκολο να παραμελήσεις μια σκηνή επειδή την θεωρείς εύκολη με αποτέλεσμα να κάνεις κακό συντονισμό.

5-Πως αντεδρασε η οικογενεια σας οταν τους ανακοινωσατε τη συνεργασια σας με την ομαδα;
Η οικογένεια μου επιβραβεύει το ενδιαφέρον μου στις τέχνες και η αντίδρασή της ήταν όπως πάντα πολύ θετική, ειδικά όταν έμαθαν για τον φιλανθρωπικό χαρακτήρα της παράστασης, ενθουσιάστηκαν.

   Σωτηρια Μπιροζη   
1) Συμμετεχετε σε μια ομαδα η οποια τι θελει να πετυχει; Τι σκοπους εχει;
 Είμαι πολύ χαρούμενη που συμμετέχω στους ΝΕΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ. Είναι μια θεατρική ομαδα η οποία δίνει την ευκαιρία στα περισσότερα απο τα μελη της να πραγματοποιήσουμε το ονειρο μας, να προσφέρουμε στον θεατή στιγμές γέλιου και οχι μονο. Ενας πολύ σημαντικός σκοπός της ομάδας είναι η φιλανθρωπία για αυτό το λόγο στη πρώτη μας παράσταση, ένα ποσοστό απο τα εισιτήρια θα δΙατεθεί στο συλλογο γονεων του 5ου Δημοτικου Σχολείου & Νηπιαγωγείου ειδικής αγωγής. Με αυτόν τον τρόπο θα βοηθήσουμε τα παιδια αυτά να κάνουν το δικό τους ξεκίνημα σε θεατρικές παραστάσεις.

2) Ποια ειναι τα ονειρα σας;
 Θα έλεγα ότι είμαι αρκετά ονειροπόλα, και ένα απο τα όνειρα μου είναι να γίνω κάποια στιγμή επαγγελματίας ηθοποιός,καθώς και χορογράφος belly dance. Προς το παρόν όμως με ενθουσιάζει και με συγκινεί το γεγονός ότι μπορώ να βοηθήσω κάποια άλλα άτομα να πετύχουν το δικό τους όνειρο με τα χρήματα που θα συλλέξουμε απο αυτή την παράσταση. Θεωρώ πως είναι πολύ σημαντικό βαδίζοντας προς το όνειρο σου να συναναστρέφεσαι και να αλληλοβοηθιέσαι με ανθρώπους που ακολουθούν παρόμοιες πορείες.

3) Πρεπει να πετυχαινουμε στα ονειρα μας ανεξάρτητα απο το αν συμβαδιζει με τους καιρους μας ή οχι;
 Τα όνειρα είναι αυτά που μας δίνουν πνοή. Ίσως καμιά φορά μας κάψουν στο τέλος της διαδρομής αλλά ακόμη κι έτσι θα μας έχουν δώσει κάτι, κερδισμένοι θα βγούμε. Αν αταματήσουμε να ονειρευόμαστε θα είναι σα να έχουμε πάψει να έχουμε στόχους και ο άνθρωπος που δεν εχει στόχους για μένα έχει χάσει το νόημα της ύπαρξής του. Ακόμα και αν δεν πετύχουμε στα όνειρα μας δεν πρέπει να πάψουμε στιγμή να προσπαθούμε για αυτα. Σίγουρα η εποχή που διανύουμε είναι δύσκολη και υπάρχουν πολλά εμπόδια για να τα καταφέρει ένας νέος, παρ'ολα αυτα όμως, ανεξάστητα απο το αν συμβαδίζουν με τους καιρούς μας τα όνειρα, πρέπει να καταβάλλουμε προσπάθεια για να τα πετύχουμε. Ενα τέτοιο όνειρο θα πραγματοποιηθεί με την περαίωση αυτής της παράστασης και θα δώσει στο κοινό τη θέληση και το κουράγιο να καταφέρει να φέρει εις πέρας τα δικά του όνειρα.

4) Πιστευετε πως πρεπει να επενδυουμε τα ονειρα μας με χρημα;
 Εφόσον υπάρχει το χρήμα σίγουρα βοηθάει στον πιο γρήγορο και πιο εύκολο προορισμό προς το ονείρο, οπότε σε όποιον περισεύουν καλό είναι να τα επενδύει. Σε περίπτωση που δέν υπάρχουν χρήματα δεν πρέπει να τα παρατάμε, κάποιος που έχει θέληση να πετύχει θα τα καταφέρει αργά ή γρήγορα όσα εμπόδια και να συναντήσει.

5) Με τι ασχολειστε στην προσωπικη σας ζωη;
 Είμαι 5ετής φοιτήτρια Δασολογίας στο Α.Π.Θ και αυτή τη περίοδο συλλέγω στοιχεία για την πτυχιακή μου. Έκανα απο πολύ μικρή πρωταθλητισμό στο TAEKWONDO W.T.F και πλέον είμαι διαιτήτρια στο άθλημα. Εδώ και 5 χρόνια παίζω θεατρικές παραστάσεις για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Έχω παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια χορού και έχω διδάξει, έτσι μου ήρθε και η πρόταση να είμαι χορογράφος της ομάδας. Είμαι εθελόντρια στη πυροσβεστική έπειτα απο παρακολούθηση σεμιναρίων και επιτυχία στις εξετάσεις. Πλέον δουλεύω σε μουσείο ΑΓΡΙΑΣ ΠΑΝΙΔΑΣ κάνοντας ξενάγηση σε δασκάλους και μαθητές που το επισκέπτονται και παράλληλα σχεδιάζω κήπους σε κάποια σπίτια.

6) Πως μαθατε για την ομαδα; Περασατε απο τεστ; Τον ρολο τον διαλεξατε εσεις;
 Για την ομάδα έμαθα από έναν λαμπρό νέο, σκηνοθέτη και σεναριογράφο της παράστασης. Γνωριζόμασταν απο τις προηγούμενες παραστάσεις που είχα λάβει μέρος και έτσι χάρηκα ιδιαίτερα όταν έμαθα ότι ετοιμάζει κάτι τόσο σπουδαίο. Απο την αρχή μου έκανε την πρόταση και δεν δίστασα ούτε λεπτο να πω το ναι γιατί γνωρίζω πόσο σημαντικό είναι το μήνυμα που θέλει να περάσει και την προσπάθεια που κατέβαλλε για αυτό, για την εκλήρωση του ονείρου. Δεν περάσα κάποι τεστ πρίν ξεκινήσουν οι πρόβες , κατα τη διάρκεια των προβών μας κατα κάποιο τροπο είχαμε κάποια τεστ με 2 με 3 λεπτα αυτοσχεδιασμο σε καποιο θέμα που μας ζητούσε για να διαπιστώσει πόσο ικανοί είμαστε να σταθούμε πάνω στη σκηνή. Τον ρόλο της μοναχής τον επέλεξε ο ίδιος. Οσον αφορα το ρόλο της ινδής ήτανε κάτι που το ήθελα πολύ και βλέποντας το ενδιαφέρον μου και γνωρίζοντας την αγάπη μου για το χορό και την ανατολίτικη μουσική ο σεναριογράφος μου τον έδωσε.

7) Τι κλιμα επικρατει στις γενικες προβες που εχετε; Το αποτελεσμα ειναι οπως το περιμενετε;
 Στις πρόβες επικρατεί ένα ευχάριστο κλίμα, είμαστε όλοι με την θέληση μας εκεί και γιατί μας αρέσει όλο αυτό , οπότε δε θα μπορούσε να μην είναι ευχάριστο και ζεστό το κλίμα και όσο περισσότερες πρόβες κάνουμε γνωριζόμαστε και καλύτερα και όλο αυτό επιδρά θετικά και στις πρόβες. Το αποτέλεσμα...θα το διαπιστώσετε όσοι έρθετε να δείτε την παρασταση. Σίγουρα θα σας καταπλήξει.

8) Τυχον μελλοντικη συνεργασια με την ομαδα ή μη, θα ηταν θετικη η απαντηση σας ή αρνητικη; Και γιατι;
 Για μελλοντική συνεργασία με την ομάδα σίγουρα η απάντηση μου θα είναι θετική γιατί θέλω με τη συμμετοχή μου να βοηθάω σε διάφορες φιλλανθρωπίες και στη διευκόλυνση κάποιων ατόμων, για να μην μου λείψει αυτο το υπέροχο κλιμα με την ομάδα και γιατί ο σεναριογράφος μας σίγουρα θα μας καταπλήξει και με το επόμενο έργο του.

9) Μια ημερα μετα την παρασταση. Οι προβες τελειωσαν το τρεξιμο σταματησε. Πως πιστευετε θα ειναι η ζωη σας/ο χρονος σας; Τι θα σας λειψει;
 Θα μου λείψει πολύ όλο αυτό. Είναι μια καταπληκτική εμπειρία που πρεπει να ζήσουν όλοι. Επειδή ασχολούμε με πολλά πράγματα ίσως ξεκουραστώ λίγο και θα αφιερώσω χρόνο στις σπουδες μου μιας και πλησιαζει η εξεταστική. Ισως ξεκινήσουμε και ένα ντοκιμαντέρ για ορεινές περιοχές με τον δημιουργο της ομαδας.

10) Τι μηνυμα θελετε να πειτε στους συνεργατες-συναδελφους της ομαδας σας;
Οτι τους ευχαριστώ πολύ για την υπομονή τους και την επιμονή τους κυρίως τις ινδές χορεύτριες που τις είχα απο κοντά και επίσης τη Μαρία (Γιαγιά) για την υπέροχη φιλοξενία της. Επίσης θέλω να δηλώσω ότι καταφέραμε πολλα σε λίγο χρονικό διάστημα, έτσι εύχομαι να καταφέρεται και τους στόχους σας και να μην τα παρατάτε . Τους αφιερώνω αυτούς τους στoίχους :
 Έλα στο φως, παίζω θα δεις.
 Είμαι σοφός μην απορείς, 
 έλα στο φως, παίζω θα δεις. 
 Ηθοποιός, είτε μωρός, είτε σοφός 
 είμαι κι εγώ, καθώς κι εσύ είσαι παιδί, 
  που καρτερεί κάτι να δει. 
 Πιες το κρασί, στάλα χρυσή 
 απ’ τη ψυχή, ως την ψυχή.

1 σχόλιο:

Νίκος Γεωργίου είπε...

Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι να συνεργαστώ με τον κ. Σιαγιαλίδη. Υπάρχει κάποιος τρόπος για να επικοινωνήσω μαζί του? Ευχαριστώ.

add