Συνέντευξη ''Νεων Πρωταγωνιστων'', Μερος στ' - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Τετάρτη, Απριλίου 24, 2013

Συνέντευξη ''Νεων Πρωταγωνιστων'', Μερος στ'


Αγαπητοί αναγνωστες του περιοδικου μας, συνεχίζουμε τη σειρα συνεντεύξεων των 
Χρυσανθη Σταμου - Ειρηνη Βυσσινη
της θεατρικης ομαδας ''Νεοι Πρωταγωνιστες''
 Μέρος στ' 


Ειρηνη Βυσσινη

1-Mε τι ασχολειστε στην προσωπικη σας ζωη;
Ειρηνη Βυσσινη: Στην προσωπική μου ζωη ασχολολούμε με τις σπουδές μου κατά κύριο λογο.

2-Τι σχεδια εχετε για το μελλον; Η καταγωγη σας ειναι απο τη Θεσσαλονικη;
Ειρηνη Βυσσινη:Η καταγωγή μου ειναι απο την Φλώρινα .Στο μελλον μετα την ολοκλήρωση σπουδών θα προσπαθησω να βρω κάποια δουλειά πάνω στο αντικειμενο στο οποιο σπουδαζω σε καποια αλλη πολη ισως θεσσαλονικη. 

3-Ποιος ο ρολος σας στο θεατρο και πως σας εγινε η προταση να συμμετάσχετε;
Ειρηνη Βυσσινη:Ο ρολος μου στο θεατρο ειναι Υπευθυνη Εισόδου και η πρόταση έγινε απο τον σκηνοθέτη του εργου.

4-Υπαρχουν σκηνες που σας δυσκολεψαν ή πιστευετε θα εχετε δυσκολια;
Ειρηνη Βυσσινη:Δεν εχω κάποιο ρόλο οπως προαναφερθηκε ειμαι Υπευθυνη στην εισοδο για την καλύτερη εξηπηρετηση του κοινου. 

5-Πως αντεδρασε η οικογενεια σας οταν τους ανακοινωσατε τη συνεργασια σας με την ομαδα;
Ειρηνη Βυσσινη:Η οικογένεια μου χάρηκε πολυ που συμμετέχω σε αυτην τη δουλεια.



Χρυσανθη Σταμου
1) Συμμετεχετε σε μια ομαδα η οποια τι θελει να πετυχει; Τι σκοπους εχει;
Χρυσανθη Σταμου:Η ομάδα αυτή έχει συνταχθεί καταρχήν γιατί υπάρχει αγάπη για το θέατρο!!Ο Βασίλης,ο δημιουργός της ομάδας, ασχολείται με το αντικείμενο και σ'αυτόν οφείλουμε τη γέννηση της ομάδας!!Ο σκοπός, τον οποίον έχει, είναι αρχικά να αναδειχθεί η δουλειά κάποιων νέων ανθρώπων στον χώρο αλλά επίσης έχει και φιλανθρωπικό χαρακτήρα-σκοπό, καθώς τα μισά έσοδα της παράστασης θα διατεθούν σε ένα ειδικό σχολείο για να καλύψουν και αυτοί τα έξοδα της δικής τους θεατρικής παράστασης!!!Είναι αυτό που λέμε "Η τέχνη για την τέχνη" !!!

2) Ποια τα ονειρα σας οταν ησασταν σε μικροτερη ηλικια;
Χρυσανθη Σταμου:Τα όνειρό μου όταν ήμουν μικρότερης ηλικίας ήταν να ασχοληθώ με τον χορό,να σπουδάσω και να γίνω επαγγελματίας χορεύτρια και χορογράφος !!Επειδή έκανα για 6 χρόνια ρυθμική γυμναστική και μπαλέτο έχω μια ιδιαίτερη αγάπη για το χορό!!Είναι μια αγάπη ζωής!!!Δυστυχώς, όμως, είναι ένα απραγματοποίητο όνειρο λόγω προβλήματος στα πόδια!!

3) Πρεπει να πετυχαινουμε στα ονειρα μας ανεξαρτητα απο το αν συμβαδιζει με τους καιρους μας ή οχι;
Χρυσανθη Σταμου:Πιστεύω ότι πρέπει να πετυχαίνουμε τα όνειρά μας ανεξάρτητα από το αν συμβαδίζουν με τους καιρούς μας ή όχι!!Αυτή η πεποίθηση προέρχεται από το γεγονός ότι αν έχεις κάποιο όνειρο σημαίνει ότι το αγαπάς και θα ήθελες να το ακολουθήσεις για την υπόλοιπη ζωή σου!!!Πιστεύω ότι αν αγαπάς κάτι και το κυνηγάς, θα το πετύχεις ανεξάρτητα από τους εξωτερικούς παράγοντες και τις οικονομικές συγκυρίες!!Δεν μπορείς να κάνεις μια δουλειά που δεν αγαπάς, γιατί πολύ απλά δεν θα μπορέσεις να ανταπεξέλθεις σε αυτήν και θα βαριέσαι!!!

4) Πιστευετε πως πρεπει να επενδυουμε τα ονειρα μας με χρημα;
Χρυσανθη Σταμου:Πιστεύω, όπως νομίζω και οι περισσότεροι άνθρωποι, ότι η ευτυχία και τα όνειρα δεν έρχονται και δεν εξαρτώνται από τα χρήματα!!Έχοντας χρήματα κανείς δεν πρόκειται να ευτυχήσει γιατί ο υλικός πλούτος δεν συγκρίνεται με τον συναισθηματικό!!! Βέβαια τα χρήματα σε πολλές περιπτώσεις μπορούν να σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις τα όνειρά σου πιο εύκολα!!

5) Με τι ασχολειστε στην προσωπικη σας ζωη;
Χρυσανθη Σταμου:Στην προσωπική μου ζωή ασχολούμαι με πράγματα, τα οποία με γεμίζουν!!!Είμαι, αρχικά, φοιτήτρια στο τμήμα "Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής" στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας!!Επίσης, μου αρέσει να ακόυω μουσική,να διαβάζω βιβλία και να πηγαίνω σε μαθήματα χορού!!Και βέβαια να ασχολούμαι με το θέατρο και την ομάδα μας!!!

6) Πως μαθατε για την ομαδα; Περασατε απο τεστ; Τον ρολο τον διαλεξατε εσεις;
Χρυσανθη Σταμου:Για την ομάδα έμαθα από την συγκάτοικό μου,την Μαρία τη Τζουμακάρη,η οποία συμμετέχει και η ίδια στο θετρικό!!Μου είπε πως ο Βασίλης έψαχνε ηθοποιούς για τους ρόλους των γκεστ και η Μαρία πρότεινε εμένα και την Πέλα!!Πήγαμε, λοιπόν, στις πρόβες και πήραμε τον ρόλο!!Τον ρόλο συνεπώς δεν τον διαλέξαμε εμείς αλλά μας δόθηκε!!

7) Τι κλιμα επικρατει στις γενικες προβες που εχετε; Το αποτελεσμα ειναι οπως το περιμενετε;
Χρυσανθη Σταμου:Το κλίμα που επικρατεί στις πρόβες είναι πολύ θετικό!!Όλα τα παιδιά και οι συντελεστές είναι πολύ φιλικοί και έχουμε δημιουργήσει μια σχέση φιλική και χιουμοριστική, πράγμα στο οποίο βοήθησε ιδιαίτερα και το θεατρικό,που έχει πολύ γέλιο!!Το αποτέλεσμα είναι όπως το περίμενα!!!Όσο προχωράνε οι πρόβες βέβαια γινόμαστε όλο και καλύτεροι και προσπαθούμε όλο και περισσότερο, ώστε να τελειοποιηθεί το θεατρικό μας και να μπορέσουμε να δικαιώσουμε το κοινό που θα έρθει να μας δει!!!

8) Ζηλια-Μοχθος-Χαρα 3 δυνατες λεξεις που συνυπάρχουν στη ζωη. Ποια απο αυτες τις λεξεις θα βαζατε στον υποτιτλο της ομαδας και γιατι;
Χρυσανθη Σταμου:Πράγματι αυτές οι τρεις λέξεις είναι πολύ δυνατές και διατρέχουν όλη μας την ζωή!! Η λέξη, όμως, η οποία ταιριάζει σαν υπότιτλος στην ομάδα μας είναι η χαρά!! Όλοι χαιρόμαστε που βρισκόμαστε εκεί σε κάθε πρόβα και περνάμε τόσο ευχάριστα και δημιουργικά την ώρα μας!! Η ζήλια δεν υπάρχει ούτε στο ελάχιστο, καθώς δεν υπάρχει λόγος να ζηλεύουμε ο ένας τον άλλον!!Δουλεύουμε όλοι μαζί για να πετύχουμε τον ίδιο σκοπό!!Ναι μπορεί να κουραζόμαστε λίγο, αλλά στο τέλος μένει η χαρά από την όλη προσπάθεια και όχι ο μόχθος!!

9) Τυχον μελλοντικη συνεργασια με την ομαδα ή μη, θα ηταν θετικη η απαντηση σας ή αρνητικη; Και γιατι;
Χρυσανθη Σταμου:Θα επιθυμούσα πολύ να συνεργαστώ και πάλι με την ομάδα και φυσικά η απάντησή μου θα ήταν θετική!!!Μου αρέσει πολύ ο τρόπος συνεργασίας μας, καθώς και το γενικότερο κλίμα που επικρατεί στις πρόβες!!Θα ήταν επίσης μεγάλη μου χαρά να έχω και κάποιον μεγαλύτερο ρόλο την επόμενη φορά, διότι στην συγκεκριμένη παράσταση ο ρόλος μου είναι ως γκεστ!!!

10) Μια ημερα μετα την παρασταση. Οι προβες τελειωσαν το τρεξιμο σταματησε. Πως πιστευετε θα ειναι η ζωη σας/ο χρονος σας; Τι θα σας λειψει;
Χρυσανθη Σταμου: Αυτό που θα μου λείψει περισσότερο είναι οι ίδιες οι πρόβες και το τρέξιμο!!!Θα έχω περισσότερο χρόνο για μένα αλλά σαν τις πρόβες δεν θα είναι!!!Δεν θα τις άλλαζα με τίποτα για να γεμίσω κάπως αλλιως τον χρόνο μου γιατι απλά περνάμε τέλεια!!!Γελάμε πολύ κατά την διάρκειά τους, αλλά έχουμε επίσης την ευκαρία να γνωρίσουμε και τα άλλα παιδιά καλύτερα!!Ακόμη, θα μου λείψει και το να υποδύομαι κάποιον ρόλο!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: