ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΜΟΥ - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2017

ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ ΤΟ ΚΤΗΜΑ ΜΟΥ

Στις μέρες μας ολοένα και περισσότερο ακούμε τη φράση «Θέλω να γίνω αγρότης».

Καθημερινά αυξάνονται τα άτομα που επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τη γη που κατέχουν καλλιεργώντας την, είτε για να αποκτήσουν ένα επιπλέον εισόδημα είτε ως κύρια δραστηριότητα τους.


Τα ερωτήματα που γεννώνται αυτόματα με την σκέψη αυτή είναι πολλά και πολλές φορές το γεγονός ότι δεν καταφέρνουν να βρουν τις απαντήσεις, είναι που οδηγεί πολλούς να αναβάλουν την επένδυση για αργότερα.


Για παράδειγμα ερωτήματα όπως: Πώς να ξεκινήσω; Τι να καλλιεργήσω; Κάνει το χωράφι μου για την καλλιέργεια που έχω στο μυαλό μου; Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσω σε αυτή αν θέλω να το κάνω για συμπλήρωμα; Τι εισόδημα θα μου προσδώσει; Τι κεφάλαιο χρειάζομαι; Που και πως θα διαθέσω τα προϊόντα μου; είναι μερικά από τα ερωτήματα που θέλουμε να απαντηθούν για να δούμε αν μπορούμε να προβούμε στην επένδυση.


Η EVERGREEN PLAN-T θέλοντας να σταθεί αρωγός και συνεργάτης σε αυτή την προσπάθεια αναλαμβάνει να σας φτιάξει ένα πλήρες σχέδιο με τις καλλιέργειες που μπορείτε να καλλιεργήσετε στο αγροτεμάχιο σας, πραγματοποιώντας όλες εκείνες τις αναλύσεις που είναι απαραίτητες για να μας οδηγήσουν σε ασφαλή συμπεράσματα, εξετάζοντας τις κλιματολογικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή, αλλά και λαμβάνοντας υπόψη τα θέλω και τις ανάγκες σας.


Όπως λέει ο σοφός λαός μας «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» έτσι και στη γεωργία το να ξεκινάς σαν νέος αγρότης, από στέρεες βάσεις γνωρίζοντας του τι μπορείς να καλλιεργήσεις, τι διορθωτικές ενέργειες πρέπει να πραγματοποιηθούν στο χωράφι πριν ξεκινήσεις, τι κεφάλαιο πρέπει να διαθέτεις και ποιες οι αναμενόμενες αποδόσεις, μπορούν να οδηγήσουν σε μια επιτυχημένη επένδυση που να προσδώσει τα αναμενόμενα !

Δεν υπάρχουν σχόλια: