Η συγκίνηση του «ανεπιθύμητου» Ντάνου πριν το τέλος του Survivor - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Δευτέρα, Ιουλίου 03, 2017

Η συγκίνηση του «ανεπιθύμητου» Ντάνου πριν το τέλος του Survivor

«Εγώ έτυχε να "κοντραριστώ" με κάποιους συμπαίκτες μου και να μη με θέλουν για παρέα»
Λύγισε ο Γιώργος Αγγελόπουλος στο τελευταίο συμβούλιο του νησιού στο Survivor, μιλώντας για την πορεία του στο παιχνίδι και τις σχέσεις του με τους συμπαίκτες του.

«Και τα καλά και τα κακά είναι πάρα πολλά. Όλοι μας θέλουμε τον χρόνο μας νομίζω για κάποια πράγματα. Είναι και μια πίεση των πέντε μηνών…

Σίγουρα αισθάνομαι γεμάτος από όλο αυτό και περήφανος που είμαι σε αυτό το σπίτι και για αυτά που έζησα, αλλά ένα που μου μένει είναι ότι αισθάνθηκα πάρα πολλές φορές ανεπιθύμητος σε αυτό το σπίτι και όταν γυρίζεις σπίτι μόνος σου είναι λίγο…

Είναι ένα παιχνίδι όμως που το έπαιξα και χαίρομαι πραγματικά ακόμα που είμαι εδώ. Χαίρομαι τουλάχιστον γιατί κάποιοι από αυτούς που έφυγαν τελευταίοι και είχαν την τάση να μη με θέλουν για παρέα με έζησαν λίγο περισσότερο και κατάλαβαν τι άνθρωπος είμαι. Και αισθάνομαι πιο καλά για αυτό», ανέφερε.

«Εγώ έτυχε να "κοντραριστώ" με κάποιους συμπαίκτες μου και να μη με θέλουν για παρέα ή οτιδήποτε γιατί υπερασπίστηκα τις αξίες του σπιτιού μου και τα πράγματα τα οποία κατάλαβα στη ζωή μου μέσα από τα βιώματά μου, το ότι είμαι ακόμα εδώ χαίρομαι πάρα πολύ γιατί έκανα αυτό το πράγμα. Δεν ήταν εύκολο αλλά για κανένα παιχνίδι δεν θα πούλαγα το σπίτι μου και ό,τι με έχει κάνει να μάθω αυτή η ζωή», συνέχισε ο Αγγελόπουλος.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

add