Survivor: Μετανιωμένος ο Μάριος Πρίαμος για τα ρατσιστικά σχόλια του στο Facebook - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2017

Survivor: Μετανιωμένος ο Μάριος Πρίαμος για τα ρατσιστικά σχόλια του στο Facebook

Ο Μάριος Πρίαμος Ιωαννίδης κλήθηκε να σχολιάσει το ρατσιστικό στάτους που είχε γράψει το 2011 και δήλωσε μετανιωμένος και πως έμαθε από το λάθος του. 
Τα ρατσιστικά ξεσπάσματα του φιναλίστ του Survivor είχαν προκαλέσει σάλο όσο βρισκόταν στο παιχνίδι. Η κοινή γνώμη τον είχε κρίνει και είχε... δεχτεί πόλεμο.

Ο ίδιος κλήθηκε να σχολιάσει για πρώτη φορά τις απόψεις του και παρουσιάστηκε μετανιωμένος, ενώ όπως είπε μεταξύ άλλων στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη: «Είμαι ένας άνθρωπος που μεγαλώνοντας έχουν αλλάξει κάποια πράγματα για μένα στην πορεία σαν Μάριος. Το έχω αλλάξει στην πορεία της ζωής μου, και είμαι χαρούμενος, που το άλλαξα, γιατί δεν παίζουμε ποτέ με τον πόνο των ανθρώπων.

Είμαι υπερήφανος που άλλαξα την άποψή μου για αυτό το θέμα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: