Πώς είναι σήμερα η Πόπη Αστεριάδη -Πανέμορφη, στα 69 της χρόνια - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017

Πώς είναι σήμερα η Πόπη Αστεριάδη -Πανέμορφη, στα 69 της χρόνια

 Υπήρξε ηγερία του «Νέου Κύματος» και μια από τις σημαντικότερες τραγουδίστριες της εποχής της.

Πρωτοεμφανίστηκε σε ηλικία 15 χρονών στα «Νέα Ταλέντα» του Γ.Οικονομίδη, πέρασε τις εξετάσεις της τότε Ραδιοφωνίας και έγινε αμέσως γνωστή. Η συμμετοχή της, τρία χρόνια μετά, στο Φεστιβάλ τραγουδιού της Θεσσαλονίκης και αμέσως μετά η κυκλοφορία του πρώτου της δίσκου ήταν η αρχή της μεγάλης της καριέρας στο έντεχνο ελληνικό τραγούδι.

Υπηρέτησε πιστά την ποιότητα του ελληνικού τραγουδιού και συμμετείχε ενεργά στην “Πολιτιστική Άνοιξη” του ’60-’70.
Συνεργάστηκε με τους Μάνο Χατζιδάκι, Γιάννη Σπανό, Μίμη Πλέσσα, Νίκο Γκάτσο, Λευτέρη Παπαδόπουλο, Νίκο Μαμαγκάκη, Λίνο Κόκκοτο, Σταύρο Κουγιουμζή, Νότη Μαυρουδή και με πολλούς άλλους συνθέτες και ποιητές, που σφράγισαν τη σύγχρονη ιστορία της έντεχνης ελληνικής μουσικής.


Επεδίωξε την προώθηση του μουσικού μας πολιτισμού μέσα από το θέατρο, τον κινηματογράφο, την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα διεθνή φεστιβάλ, τις περιοδείες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Ακούστε το «Γλυκό μου αγόρι» που η Πόπη Αστεριάδη τραγούδησε στην ταινία Μια Ιταλίδα Από Την Κυψέλη με την Μάρω Κοντού.

Έχοντας, πλέον, αποτραβηχτεί από τα φώτα της δημοσιότητας, η Πόπη Αστεριάδη έκανε μία από τις ελάχιστες δημόσιες εμφανίσεις της, την Τετάρτη, σε συναυλία των Λαυρένη Μαχαιρίτσα και Γιάννη Ζουγανέλη, στο Μαρούσι. Με κοντοκουρεμένα μαλλιά, όπως πάντα, η αξιόλογη τραγουδίστρια βρέθηκε στις πρώτες θέσεις και δέχτηκε με συγκίνηση τα τρυφερά λόγια που είπε για εκείνη ο Γιάννης Ζουγανέλης.


Το 2015 η Πόπη Αστεριάδη είχε μιλήσει στο «Λοιπόν»:

-Σε μια τόσο δύσκολη περίοδο να τολμήσω να ρωτήσω πώς είσαι αυτό τον καιρό; Πώς βιώνεις όλη αυτή τη γενική κατάθλιψη που επικρατεί γύρω σου;

«Είμαι μία χαρά... χάλια. (Γέλια.) Όλος ο κόσμος είναι χάλια, εγώ γιατί να μην είμαι; Οι δραστηριότητες μου οι καλλιτεχνικές είναι μηδαμινές, γιατί δεν υπάρχουν δουλειές όπως υπήρχαν. Κάνω κάποιες εμφανίσει, έχω κάνει και σε σχολεία, όπως τελευταία στην Αγία Παρασκευή στο 7ο σχολείο. Είχε χορωδία με παιδάκια και το χάρηκα πολύ. Είναι ψέματα αν σου πω ότι ετοιμάζω κάτι, δεν ετοιμάζω τίποτα. Τη σύνταξη μου περιμένω να πάρω, ασχολούμαι με το σπίτι, τα παιδιά μου και τους φίλους μου» τόνισε στο Λοιπόν.

-Ακούγεται πολύ... γήινο για μια γυναίκα με το δικό σου καλλιτεχνικό μέγεθος.
«Κάποια στιγμή έρχεται η πληρότητα του χρόνου, που δεν μπορείς να είσαι μία ζωή στην επικαιρότητα. Πρέπει να σκεφτείς ψύχραιμα και λογικά, ότι στην καλλιτεχνική σου πορεία κάποια στιγμή τελειώνει η μεγάλη δραστηριότητα που είχες. Δεν είναι δυνατόν να είμαι όπως ήμουν στο ξεκίνημα, μου. Δεν έχω τέτοιο πρόβλημα.»

-Πώς το διαχειρίζεσαι;
«Μια χαρά το διαχειρίζομαι και να σου πω την αλήθεια, έχω κουραστεί κιόλας, θέλω την ξάπλα μου, να βλέπω τους φίλους μου, χωρίς να έχω μπελάδες στο μυαλό μου, να πάω να βρω τον τάδε μουσικό, να τραγουδήσω εκεί...άμα τύχει το κάνω τώρα πια. Δεν είχα έπαρση στη δουλειά μου. Αγαπάω το τραγούδι πολύ, ίσως δεν αγάπησα πολύ το χώρο. Όλες αυτές οι ίντριγκες που γίνονται, οι τάχα φιλίες. Με έχουν πληγώσει, μπορεί κι εγώ να έχω πληγώσει...»

-Έχει πάρει τόσα όσα έχεις δώσει;
«Από αγάπη έχω πάρει πάρα πολύ και ευχαριστώ όλο αυτό τον κόσμο. Από χρήματα όχι. Σίγουρα έβγαλα κάποια χρήματα, αλλά δεν έβγαλα τόσα ώστε να πω ότι τώρα την άραξα και δεν κάνω τίποτα. Έπρεπε να δουλεύω πάντα και δεν είναι καλό, είναι άσχημο. Το χρήμα δεν μπορώ να το διαχειριστώ.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add