Το απόλυτο ερωτικό γράμμα - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Τρίτη, Απριλίου 11, 2017

Το απόλυτο ερωτικό γράμμα

 Είσαι ο νούμερο ένα επίγειος λόγος για την ύπαρξη μου... 

 Ένα συγκινητικό γράμμα που έγραψε ο Τζονι Κας απευθυνόμενος στην πολυαγαπημένη του σύζυγο, Τζουν, ψηφίστηκε ως το καλύτερο ερωτικό γράμμα όλων των εποχών.

 Ο κορυφαίος μουσικός της κάντρι έζησε ένα παθιασμένο έρωτα με την επίσης τραγουδίστρια σύντροφό του, με την οποία έκανε μεγάλη επιτυχία ως ντουέτο. Το γράμμα το έγραψε ο Κας το 1994, όταν η Τζουν ήταν σε ηλικία 65 ετών:

  «Γεράσαμε και συνηθίσαμε ο ένας τον άλλον. Αλλά σκεφτόμαστε το ίδιο. Διαβάζουμε ο ένας το μυαλό του άλλου. Ξέρουμε τι θέλει ο άλλος, χωρίς καν να τον ρωτήσουμε. Καμιά φορά, εκνευρίζουμε ο ένας τον άλλον, αλλά λιγάκι.
Ίσως κάποιες φορές, θεωρούμε δεδομένο ο ένας τον άλλον. Αλλά μια στο τόσο, όπως σήμερα, το αναλογίζομαι όλο αυτό, και συνειδητοποιώ, πόσο τυχερός είμαι που μοιράζομαι τη ζωή μου με την σημαντικότερη γυναίκα που συνάντησα ποτέ.

 Ακόμα με γοητεύεις και με εμπνέεις. Με επηρεάζεις ώστε να γίνομαι καλύτερος. Είσαι το αντικείμενο της επιθυμίας μου. Ο νούμερο ένα επίγειος λόγος για την ύπαρξη μου. Σ΄αγαπώ πάρα πολύ!»
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Τζουν πέθανε τον Μάιο του 2003 και τέσσερις μήνες αργότερα, την «ακολούθησε» και θρυλικός μουσικός.

 Πηγή: newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: