Κατεβήκαμε στον πρώτο σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης! - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Σάββατο, Νοεμβρίου 26, 2016

Κατεβήκαμε στον πρώτο σταθμό του Μετρό Θεσσαλονίκης!

Στο πλαίσιο του Open House Thessaloniki οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία σε δυο περιπτώσεις να κατεβούν στα έγκατα της Γης. 


Τη μια για μια βόλτα στο παρελθόν, με την κατάβαση στο γερμανικό καταφύγιο του Νοσοκομείου Γ. Γεννηματάς και την άλλη στο μέλλον με την κατάβαση στον Πρώτο σταθμό του μετρό Eργοτάξιο του Μετρό Θεσσαλονίκης, στην υπό κατασκευή στάση στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, στην πρώτη από τις 13 συνολικά στάσεις της βασικής γραμμής 1 του Μετρό Θεσσαλονίκης.



Μετρό γραμμή 1: Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός – Νέα Ελβετία.Η Γραμμή θα φτάνει στη Νέα Ελβετία ακολουθώντας τις οδούς Μοναστηρίου, Εγνατίας και Δελφών. Η απόσταση του μέχρι τον επόμενο σταθμό Δημοκρατίας (Βαρδάρης) υπολογίζεται στα 700 μέτρα. Καθημερινά θα κινούνται 18 αυτόματοι συρμοί με 30 χλμ/ώρα και θα διανύουν την απόσταση σε 20 λεπτά, εξυπηρετώντας 18.000 επιβάτες την ώρα ανά κατεύθυνση.




Το πρώτο αυτόματο σύστημα μετρό χωρίς οδηγούς στην Ελλάδα κατασκευάζεται στη Θεσσαλονίκη εδώ και μια δεκαετία, προκαλώντας προς το παρόν μόνο προβλήματα. Λέγεται πως θα μας παραδοθεί το 2020. Σταυρώστε τα δάχτυλα σας γιατί μέχρι στιγμής τίποτα άλλο δεν έπιασε…




Πλάτος χρήσης αποβάθρας 6,00 m σε επαφή με όρυγμα για διασταύρωση τροχιών, και μία διαδρομή κυλιόμενων κλιμάκων ανά διεύθυνση εισόδου – εξόδου, οι οποίες κλίμακες στον τύπο αυτό τοποθετούνται εκτός του καθορισμένου μήκους αποβάθρας. Με δύο εισόδους, όπως όλες οι στάσεις, μία από την οδό Γιαννιτσών και μία από το Σιδηροδρομικό Σταθμό. Θα λειτουργεί ως σταθμός μετεπιβίβασης επιβατών είτε από τροφοδότηση λεωφορειακών γραμμών είτε από χρήστες ΙΧ που θα σταθμεύουν σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους.




Σε ότι αφορά την μετεπιβίβαση από λεωφορεία του Ο.Α.Σ.Θ. δεν είναι ακόμη γνωστή η μελλοντική κατάσταση του δικτύου του Ο.Α.Σ.Θ. που εκ των πραγμάτων θα διαφοροποιηθεί σε σχέση με τη σημερινή κατάσταση. Σε κάθε περίπτωση πάντως θα υπάρχει αλληλοτροφοδότηση μεταξύ μετρό και λεωφορείων στον σταθμό του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού.




Σήμερα που μιλάμε βρίσκεται σε εξέλιξη η αρχαιολογική ανασκαφή στο νοτιοανατολικό και το νότιο φρεάτιο καθώς και η εγκατάσταση κυλιόμενων κλιμάκων.




Εικόνες: Αργύρης Καράγιωργας
Πηγή: parallaximag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: