ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ: Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΝ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟ !!! - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Σάββατο, Νοεμβρίου 12, 2016

ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ: Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΝ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟ !!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΠΑ

Προοδευτισμός εναντίον Προόδου : Αυτή είναι η αντιφατικότητα του σύγχρονου, οπισθοδρομικού προοδευτισμού, αφού άλλο είναι η "Πρόοδος" και άλλο ο "Προοδευτισμός" !!!

Ο Οπισθοδρομικός Προοδευτισμός, όπως και κάθε "-ισμός", είναι ένα κάλπικο σύνθημα που πλασσάρεται ως δήθεν ιδεολογία, που επειδή δεν ταυτίζεται ποτέ με την πρόοδο, εξαντλείται σε μια ακόμη ιδιοφυή απάτη του σύχρονου πολιτικού μάρκετινγκ, που εκμεταλλευόμενο τις ιδεοληψίες των ευκολόπιστων λαϊκών μαζών, απορρίπτει κάθε τι πραγματικά προοδευτικό και επί χιλιετίες αποδεδειγμένα σταθερό και λειτουργικό, για κάτι αποδεδειγμένα προβληματικό και απατηλό !!! 

Στην καθημερινότητά μας ακούμε συνέχεια φράσεις όπως: "οι προοδευτικές δυνάμεις...", "... της προόδου", "ο προοδευτικός...", κλπ. Βομβαρδιζόμαστε κυριολεκτικά, από μία "προοδευτιστική" (όχι "προοδευτική") προπαγάνδα, που στόχο έχει να μας στρέψει σε έναν συγκεκριμένο τρόπο σκέψης και νοοτροπίας, "για να είμαστε προοδευτικοί", και να ξεφύγουμε από την "συντήρηση" και την "οπισθοδρόμηση", έτσι ώστε να συμβάλλουμε κι εμείς στην "πρόοδο". Φράσεις και έννοιες που κρύβουν κάποιο φανερό ή κρυφό περιεχόμενο, στοχεύουν στο να διαμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε το κάθε τι.


Μήπως όμως σε αυτές, κρύβονται και παγίδες; Και πώς μπορούμε να τις εντοπίζουμε;

Τι σημαίνει "προοδευτικός";


Η λέξη: "προοδευτικός", φανερά παράγεται από τη λέξη: "πρόοδος". Για να κατανοήσουμε το θέμα μας λοιπόν, είναι ανάγκη να ξεκινήσουμε από την ρίζα αυτής της λέξης: "πρόοδος".

Σύμφωνα με το λεξικό του Δημητράκου, η λέξη "πρό-οδος", σημαίνει την "πορεία προς τα εμπρός". Με άλλα λόγια, σημαίνει την "κίνηση προς τα εμπρός σε μια οδό". Κατά το "μεταφορικότερον", όπως συνήθως χρησιμοποιείται, σημαίνει επίσης τη "βελτίωση".

Συνεπώς, όταν μιλάμε για κάποιον "προοδευτικό", μιλάμε για κάποιον που βελτιώνει κάτι παλαιότερο, κινούμενος με ανοδική πορεία προς κάτι καλύτερο.

Το πρόβλημα με το οποίο είναι διαποτισμένος ο σύγχρονος κόσμος. 


Η "προοδευτιστική" νοοτροπία, του έχει περάσει το μήνυμα: "το παραδοσιακό είναι κακό, και το σύγχρονο είναι καλό". Και ΠΡΙΝ ο άνθρωπος ερευνήσει σοβαρά το παραδοσιακό, το απορρίπτει εξ αρχής, για να δεχθεί κάτι που του "πλασαρίστηκε" ως "σύγχρονο, άρα καλό".

Προσέξτε τα προϊόντα στα ράφια ενός Σουπερμάρκετ, και μετρήστε το ποσοστό τον προϊόντων που πάνω γράφουν: "Νέο!", ή "Νέα σύνθεση!", ή "Νέα γεύση!" 
Θα εκπλαγείτε μάλιστα, διαπιστώνοντας, ότι πολλές από τις συσκευασίες που γράφουν πάνω τη λέξη: "Νέο", είναι συσκευασίες που το γράφουν αυτό για πολλά - πολλά χρόνια! 
Και όσα προϊόντα δεν γράφουν "Νέο", θα διαπιστώσετε ότι στη συντριπτική πλειοψηφία τους, αλλάζουν διαρκώς και συχνά συσκευασία, για να δίνουν μια "νέα", "ανανεωμένη" εικόνα του ΙΔΙΟΥ προϊόντος!

Το Μάρκετινγκ, γνωρίζει τις προκαταλήψεις που έχει "περάσει" ο προοδευτισμός στις λαϊκές μάζες, και το εκμεταλλεύεται επιδεικτικά! Είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα να ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙΣ επίγνωση, πάνω σε προγενέστερη γνώση, και εντελώς διαφορετικό πράγμα, να ξεριζώνεις την προγενέστερη γνώση, για να εισάγεις κάτι νέο. 


Η διαφορά της λέξης "νέο", από τη λέξη "καινούργιο". 

Το "νέο", είναι κάτι "πρωτοφανές". Το "καινούργιο", είναι κάτι που υπήρχε, αλλά που πλέον έχει "ανακαινισθεί", έχει "βελτιωθεί", χωρίς όμως να έχει αναθεωρηθεί ριζικά. 
Το "καινούργιο", μπορεί να είναι "προοδευτικό". Το "νέο" όμως, όχι απαραίτητα. 
Έτσι, τα περισσότερα προϊόντα μάρκετινγκ που αναφέραμε πριν, είναι προφανές ότι δεν αποτελούν πραγματικά "νέα" προϊόντα, όπως ψευδώς ισχυρίζονται στον αφελή καταναλωτή, αλλά κυρίως "ανακαινισμένα" προϊόντα).

Η ψευδής και απατηλή εντύπωση που κατάφερε να περάσει ο Προοδευτισμός στις αμαθείς λαϊκές μάζες. 

Είναι η ψευδής εντύπωση, ότι δήθεν πρόκειται για κάτι "σύγχρονο" (άρα κατ' αυτούς καλό), σε δήθεν αντιπαράθεση με το "συντηρητικό" και "παλαιωμένο".

Πρόκειται για τη λογική ορισμένων Διαφωτιστικών ιδεολογιών, που αν και τις βαρύνει ήδη ηλικία αιώνων, σερβίρονται κρύες, ως "σύγχρονη διανόηση"! 
Μιλάμε για εκείνες τις Διαφωτιστικές ιδεολογίες που ισχυρίζονται ότι η παράδοσξ είναι δήθεν ένας απαρχαιωμένος σκοταδισμός, που δεν έχει θέση σε έναν σύγχρονο κόσμο. Όλες αυτές οι δήθεν "προοδευτικές" ιδεολογίες, που σερβίρονται και στη χώρα μας ως "σύγχρονες" και "μοντέρνες", παρά το ότι έχουν προ πολλού αποδειχθεί ιστορικά ψευδείς και κοινωνικά ανεπαρκείς, είναι προφανές ότι σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν κάτι "νέο" και "σύγχρονο". Αλλά στηρίζονται και αυτές πάνω σε αρχαιότερες παραδόσεις χιλιετιών.

Όταν κάποιος σερβίρει το "μπαγιάτικο" ως "φρέσκο", είναι απατεώνας. 

Και όταν απορρίπτει το αληθινά προοδευτικό και επί χιλιετίες αποδεδειγμένα σταθερό και λειτουργικό, για κάτι αποδεδειγμένα προβληματικό και απατηλό, όχι μόνο προδευτικός δεν είναι, αλλά οπισθοδρομικός προοδευτιστής!
Εν κατακλείδι, ναι, είναι καλό να αλλάζουμε κάτι αποδεδειγμένα εσφαλμένο για κάτι ορθότερο, ή να συμπληρώνουμε πληρέστερα τη γνώση μας με κάτι καινούργιο. 
Αλλά το να πολεμάει κάποιος άκριτα, δοκιμασμένες παραδοσιακές αξίες που αγνοεί το βάθος τους, από προκατάληψη, μόνο και μόνο επειδή του είπαν ότι είναι παλιές και παραδοσιακές, όχι μόνο δεν αποτελεί πρόοδο, αλλά στην πραγματικότητα είναι οπισθοδρόμηση!

Η προκατάληψη και η εξαπάτηση του Προοδευτισμού, δεν είναι πρόοδος. Μην αφήνετε να σας εξαπατήσουν οι συνθηματολογίες, μόνο και μόνο επειδή το μάρκετινγκ τις έχει κάνει μόδα! 

Σκεφθείτε λογικά και ερευνήστε ΑΠΡΟΚΑΤΑΛΗΠΤΑ και σε βάθος πριν καταλήξετε! 
Συχνά το "παραδοσιακό", είναι αιώνια αξία, δοκιμασμένη, πάνω στην οποία αξίζει κανείς να οικοδομήσει την πρόοδο που θησαυρίζει η ανθρωπότητα για τις επόμενες γενιές.

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add