Εάν είσαι Καπνιστής, τότε ΠΡΕΠΕΙ να δείς Τι έχει να σου Πει Αυτός ο Άνδρας. - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τρίτη, Αυγούστου 23, 2016

Εάν είσαι Καπνιστής, τότε ΠΡΕΠΕΙ να δείς Τι έχει να σου Πει Αυτός ο Άνδρας.

Στις 2 Ιουνίου, ένας κάτοικος του Mumbai, ο Aashish Mehrotra, ανέβασε μέσα από το Snapchat μία ιστορία γύρω από την φρίκη του καρκίνου και το πώς επηρεάζει όσους βρίσκονται τριγύρω.

A Snapchat story close to my heart. Please have the patience to watch the whole Gif. Share. Care. pic.twitter.com/H9TSGXmWj8

— Aashish Mehrotra (@AgniBankai) 2 Ιουνίου 2016
Ο Mehrotra ήταν ένας περιστασιακός καπνιστής μέχρι που μία οικογενειακή φίλη πέθανε αφού διαγνώστηκε με την ασθένεια, παρόλο που δεν είχε καπνίσει ποτέ στη ζωή της.

Ενώ ήταν στο νοσοκομείο για να δώσει αίμα, αποφάσισε να πει στους ανθρώπους γιατί αποφάσισε να κόψει το τσιγάρο.

“Έβλεπα οικογένειες να έρχονται και να φεύγουν από το ογκολογικό τμήμα του νοσοκομείου, απελπισμένα πρόσωπα, άλλα με την ελπίδα στα μάτια και άλλα που την είχαν χάσει εντελώς.

“Κάτι μέσα μου ράγισε. Δεν μπορούσα να το πιστέψω πως ήμουν τόσο αφελής.”

“Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην κάνω τα πράγματα εύκολα για τον καρκίνο. Θα κάνω ότι μπορώ για να σιγουρέψω πως αυτοί που με αγαπάνε δεν θα υποφέρουν από τον εγωισμό και την χαζομάρα μου.”

“Υποσχέθηκα να κάνω τους πάντες γύρω μου να καταλάβουν. Κόψτε επιτέλους το κάπνισμα!” 

[via]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add