«Εγώ είμαι οι γονείς μου,οι φίλοι μου,οι σύντροφοί μου!Είμαι όλα όσα μου λείπουν.» - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Δευτέρα, Αυγούστου 22, 2016

«Εγώ είμαι οι γονείς μου,οι φίλοι μου,οι σύντροφοί μου!Είμαι όλα όσα μου λείπουν.»



«Εγώ είμαι οι γονείς μου, οι φίλοι μου,οι σύντροφοί μου…

Είμαι όλα όσα μου λείπουν. Αναλαμβάνω την διαπαιδαγώγηση που ποτέ δεν έλαβα,δέχομαι να μου δώσω την αγάπη που δεν πήρα όπως την είχα ανάγκη.



Επιτρέπω να μου αποκαλυφθεί δίχως κανέναν φόβο το μεγαλείο της ανθρώπινης ύπαρξης κοιτάζοντας ψηλά λαμβάνοντας τις αντανακλάσεις μέσα μου. Αποσυνδέομαι από ο,τιδήποτε δημιουργεί Σκιά, από ό,τι πεισματικά δεσμεύει με χαμηλές συχνότητες διακαών πόθων.

Παραδίνομαι με απόλυτη εμπιστοσύνη στο Άγνωστο. Ο Ουρανός μέσα μου.»

Μιχάλης Δέλτα – «Το Φως Των Λέξεων»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

add