Η Άντζελα Δημητρίου αποκάλυψε την ηλικία της – Δείτε πόσο χρονών είναι - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Δευτέρα, Αυγούστου 22, 2016

Η Άντζελα Δημητρίου αποκάλυψε την ηλικία της – Δείτε πόσο χρονών είναι


Η Άντζελα Δημητρίου δεν κρύβει την ηλικία της.

Άλλωστε, είναι από τις γυναίκες που δεν έχουν κόμπλεξ και προσέχει την εξωτερική της εμφάνιση. Η Lady Άντζελα θέλει ν’ αρέσει και αυτό δεν είναι καθόλου άσχημο.

Η τραγουδίστρια μίλησε στην διαδικτυακή εκπομπή «Love and Hate» για τις δουλειές που έχει κάνει, το τραγούδι και δεν δίστασε να πει πόσο χρονών είναι.

«Ξεκίνησα να δουλεύω από 11 χρονών. Έχω δουλέψει σε φάμπρικα, που είναι το εργοστάσιο για όσους δεν το καταλαβαίνουν, έχω δουλέψει κορδελιάστρα. Αισθάνομαι πολύ υπερήφανη για όλα αυτά που έχω βιώσει στη ζωή μου. Που κατάφερε ένα κοριτσάκι να φτάσει να είναι 61 ετών. Να μην ντρέπεται να πει την ηλικία της. Είμαι 61 ετών. Και τιμή μου και καμάρι μου. Άμα προσέχεις έχεις»

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: