5 διδάγματα του Αγ.Παίσιου - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Δευτέρα, Ιουλίου 04, 2016

5 διδάγματα του Αγ.Παίσιου


  • Ενόχληση από λογισμούς.- Γέροντα, με ενοχλούν οί λογισμοί! Άσε το σκύλο να γαβγίζει!
  • Το «ψυγείο» του ΓέρονταΚοντά στην καλύβα του Γέροντα κάτι κοκκίνιζε κάτω από ένα θάμνο. Ένας προσκυνητής ρώτησε με περιέργεια τι είναι αυτό γέροντα; Αυτό; Είναι το «ψυγείο» μου! (Ήταν καλοκαίρι και είχε βάλει εκεί τις ντομάτες για να είναι δροσερές!).
  • Ο πνευματικός τουρισμόςΓέροντα, πείτε μας για τις πνευματικές σας εμπειρίες.Γιατί, βρε παιδί μου, να σας πω; Για να αυξήσουμε τον πνευματικό τουρισμό του τόπου;
  • Ο Γέροντας έκρυβε τις αρετές τουΟ παπα-Τύχων ήταν πολύ λιτοδίαιτος και ολιγαρκής, αφού ένα Αποστολιάτικο σύκο το έκοβε στα δύο και το έτρωγε δύο φορές. Μου έλεγε:Πά-πά-πά, παιδί μου! Αυτό είναι πολύ μεγάλο!Ενώ εγώ για να χορτάσω έπρεπε να φάω ένα κιλό!
  • Η υγεία του ΓέρονταΠως πάτε με την υγεία σας Γέροντα;Ε, καλά... Τώρα μου παρουσιάσθηκαν και κάτι άλλα. Όλα χρειάζονται. Πως να πάω πάνω με άδεια χέρια;Πως πάς με τα μάτια σου, Γέροντα; Φοράς γυαλιά;Ε, όλα εδώ θα μείνουν. Και τα μάτια και τα γυαλιά και τα συκώτια και τα πνευμόνια...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

add