Τι βασανίζει τα 12 ζώδια και το κρατούν κρυφό; - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Τετάρτη, Ιουλίου 27, 2016

Τι βασανίζει τα 12 ζώδια και το κρατούν κρυφό;




Ποια ερώτηση τους τρώει τα σωθικά κάθε μέρα που περνά;

Κριός: Μήπως δεν είμαι τόσο δυνατός όσο νομίζω;

Ταύρος: Τι θα κάνω αν χάσω όσα έχω;

Δίδυμοι: Φοβάμαι πως κάποια στιγμή θα πρέπει να πω την αλήθεια για κάτι που κρύβω.
Καρκίνος: Θα υπάρξει κάποια στιγμή στη ζωή μου που θα νιώθω πραγματικά ασφαλής;

Λέων: Με αγαπούν πραγματικά ή κάτι θέλουν από μένα;

Παρθένος: Μπορώ όντως να τα καταφέρω όλα;

Ζυγός: Φοβάμαι όταν μου ζητούν μια ξεκάθαρη απάντηση.

Σκορπιός: Κι αν μου λένε ψέματα;

Τοξότης: Θα καταφέρω να κάνω πράξη όσα θέλω;

Υδροχόος: Κι αν τελικά καταλήξω σαν όλους τους άλλους;

Ιχθύες: Θα βρω ποτέ την ιδανική αγάπη;

Δεν υπάρχουν σχόλια: