Δεν το έχει... χωνέψει ακόμα ο τέως: «Δεν είμαι ο πρώην βασιλιάς Κωνσταντίνος, είμαι ο βασιλιάς Κωνσταντίνος, τελεία και παύλα!» - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Πέμπτη, Ιουνίου 02, 2016

Δεν το έχει... χωνέψει ακόμα ο τέως: «Δεν είμαι ο πρώην βασιλιάς Κωνσταντίνος, είμαι ο βασιλιάς Κωνσταντίνος, τελεία και παύλα!»

42 ολόκληρα χρόνια έχουν περάσει από το δημοψήφισμα με το οποίο οι Έλληνες αποφάσισαν, με συντριπτική πλειοψηφία, την κατάργηση της βασιλείας, αλλά ο τέως βασιλιάς Κωνσταντίνος φαίνεται πως δεν έχει ακόμα… χωνέψει το αποτέλεσμα.

Ο Κωνσταντίνος Γλύξμπουργκ επανεμφανίστηκε το βράδυ της Τρίτης με συνέντευξή του στην εκπομπή «Ιστορίες» του ΣΚΑΪ, και έδειξε να ενοχλείται ιδιαίτερα όταν έγινε αναφορά στο πρόσωπό του ως «τέως βασιλιά».

«Δεν είμαι ο πρώην βασιλιάς Κωνσταντίνος, είμαι ο βασιλιάς Κωνσταντίνος, τελεία και παύλα, αυτό δεν αλλάζει», τόνισε με στόμφο – και πράγματι, φαίνεται ότι κάποια πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ…

Ο τέως βασιλιάς διέψευσε κατηγορηματικά τα σενάρια περί εμπλοκής του ιδίου και του γιου του Νικολάου στην πολιτική, υποστηρίζοντας ότι δεν τον ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, ενώ σημείωσε ότι ποτέ δεν έχει αισθανθεί persona non grata στην Ελλάδα.

Για το αν υπάρχει περίπτωση παλινόρθωσης της βασιλείας στην Ελλάδα, υποστήριξε πως αυτό είναι θέμα των ίδιων των Ελλήνων πολιτών. «Ο λαός αποφάσισε για το πολιτειακό. Για εμένα είναι ένας κύκλος που έκλεισε. Δεν με απασχολεί το συγκεκριμένο θέμα. Αν θέλει ξανά βασιλεία ο ελληνικός λαός, αυτό είναι δικό του θέμα. Αυτός αποφασίζει. Εγώ έχω πει ότι δεν θα κουνήσω το δάχτυλό μου για να έρθει”, επεσήμανε.

Παράλληλα, αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη για πράξεις του ως βασιλιάς, υποστηρίζοντας πως «δεν αξίζει να ζητήσεις συγνώμη για κάτι το οποίο δε ξέρεις γιατί να ζητήσεις», ενώ δήλωσε ότι πολλά πράγματα που έκανε ως βασιλιάς, σήμερα θα τα έκανε και πάλι, αλλά «με μεγαλύτερη προσοχή».

Όσο για το πώς θα ήθελε να περάσει στην ιστορία το όνομά του, απάντησε: «Θα ήθελα στην ιστορία να περάσω ως αυτός που κράτησε την χώρα έξω από εμφύλιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: