10 χαρακτηριστικές ατάκες που θα ακούσεις από έναν άνθρωπο με Ερμή στον Ταύρο! - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Παρασκευή, Απριλίου 08, 2016

10 χαρακτηριστικές ατάκες που θα ακούσεις από έναν άνθρωπο με Ερμή στον Ταύρο!



Ερμής στον Ταύρο! Εχει ενδιαφέρον να δούμε τι λένε..

1. Μιλήστε πιο αργά για να σας καταλαβαίνω και σας παρακαλώ μην φωνάζετε μέσα στο αυτί μου, το χρειάζομαι για πολλά χρόνια ακόμα.

2. Μην μου κουνάς εμένα το δάχτυλο αποδοκιμαστικά, μη σου έρθει το τάμπλετ στο κεφάλι. Μισό: το τάμπλετ είναι ακριβό, θα σου πετάξω την κούπα από τα Καμένα Βούρλα καλύτερα.

3. Όχι και πάλι όχι. Δεν πρόκειται να κάνω πίσω ούτε εκατοστό. Δεν αλλάζω γνώμη. Τι κι αν έχω άδικο; Έχω ήδη πάρει θέση πάνω στο θέμα! Πάει, τελείωσε λέμε!


4. Δεν υπάρχει περίπτωση να κουνήσω το αμάξι από τη θέση του για να πάμε πουθενά, τώρα που βρήκα πάρκινγκ, μόνο και μόνο επειδή έχει πιάσει φωτιά το σπίτι της μάνας σου. Τσου!

5. Τι εννοείς όταν λες ότι από πέρυσι με κυνηγάς για να πάμε ένα διήμερο στα Φιλιατρά; Σου μοιάζει να είναι εύκολη η απόφαση; Έτσι, θα σηκωθώ και θα τρέχω σαν τον τρελό, απροετοίμαστος, ξυπόλυτος στ’ αγκάθια; Θέλει σκέψη κι ωριμότητα. Έχουμε καιρό άλλωστε. Τα Φιλιατρά εκεί θα είναι, δεν θα πάνε πουθενά.

6. Και τώρα βουλώστε το κι ακούστε τι έχω να σας πω (άκρα του τάφου σιγή στο ακροατήριο)...

7. Α, αυτό το παλιοέπιπλο σου αρέσει; Δεν ήταν τίποτα. Το πήρα κομμάτι – κομμάτι από το μαγαζί (124 στο σύνολο) και το συναρμολόγησα εγώ. Μου πήρε μερικούς μήνες, λίγες μηνύσεις (για θόρυβο) από τους γείτονες, έσπασα τα νεύρα της γυναίκας μου και πλακώθηκα με το μαγαζί γιατί έλειπαν μερικές βίδες, αλλά χαλάλι! Το έφτιαξα με τα χεράκια μου και την υπομονή μου!


8. Συγνώμη που διακόπτω, αλλά, μήπως μπορείτε να αφήσετε τις γαρνιτούρες και τις ασάφειες στην μπάντα και να μου πείτε με απλά λόγια ό,τι θέλετε; Υπομονή έχω. Διάθεση για να την σπαταλήσω με εσάς και τις αερολογίες σας, δεν έχω.

9. Αυτή η μυρουδιά, μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια! Κι αυτό το χρώμα στον τοίχο, το σπίτι της νόνας μου!

10. Χριστέ μου τα ματάκια μου! Τι φόρεμα είναι αυτό που φοράει η γοργόνα απέναντι; Σπάσαν όλοι οι καθρέφτες στο σπίτι της;

Δεν υπάρχουν σχόλια: