Lidl: Αναβαθμίζει όλα τα καταστήματα της στην Ελλάδα - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τρίτη, Μαρτίου 15, 2016

Lidl: Αναβαθμίζει όλα τα καταστήματα της στην Ελλάδα

Με ένα νέο concept αρχιτεκτονικής καταστήματος κι εσωτερικό «rebranding» θα προχωρήσει η Lidl σταδιακά σε όλο της το δίκτυο. Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ το 2016 στην Ελλάδα από την Lidl Hellas
Κωστής Χριστοδούλου

Έτοιμη για την επόμενη ημέρα στην αγορά των σούπερ μάρκετ, όπως αυτή θα διαμορφωθεί μετά από τις συνεχείς ανακατατάξεις, δηλώνει η Lidl Ελλάς. Η αλυσίδα, η οποία αύξησε σημαντικά τα μερίδια της το 2015, προχωρά σε ριζική ανακαίνιση του συνόλου του δικτύου καταστημάτων της σε όλη τη Ελλάδα μέσα στο 2016. Πρόκειται για μία σημαντική επένδυση η οποία έρχεται να προστεθεί στα 1,2 δισ. ευρώ που έχει πραγματοποιήσει στην χώρα μας η Lidl.

Όπως εξηγεί στο news247 η κα. Βασιλική Αδαμίδου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl, « στα καταστήματα της αλυσίδας θα υπάρξουν ριζικές αρχιτεκτονικές παρεμβάσεις και το 2016 θα μας βρει με ένα νέο, ολόφρεσκο environmental concept, το οποίο χαρακτηρίζεται από την πιο ελκυστική και μοντέρνα αρχιτεκτονική προσέγγιση του. Ο στόχος του είναι να μετατρέψει τη διαδικασία ρουτίνας των πελατών μας για τα καθημερινά ή εβδομαδιαία ψώνια σε μια πραγματικά ευχάριστη εμπειρία». Σε κάποιες περιπτώσεις θα χρειαστεί κάποια καταστήματα να «γκρεμιστούν και να ξαναχτιστούν» από την αρχή ενώ σε άλλα – που δεν είναι απαραίτητες εκτεταμένες παρεμβάσεις – θα κλείνουν σταδιακά τμήματα χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργία τους. «Η ριζική αυτή ανακαίνιση», συνεχίζει η κα Αδαμίδου, «αφορά τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό των καταστημάτων μας. Συγκεκριμένα, μέχρι το τέλος του 2016, 9 καταστήματα στην Ελλάδα θα ενσωματώσουν το νέο concept εξωτερικά ενώ το rebranding εσωτερικού χώρου εφαρμόζεται σταδιακά με ταχύτερους ρυθμούς σε όλα τα καταστήματά μας».

Στο πλαίσιο της ισχυροποίησης της θέσης της η Lidl Ελλάς το 2016, πέρα από τις ανακαινίσεις προχωρά και στην δημιουργία νέων καταστημάτων καθώς και στην επέκταση των αποθηκών σε Αθήνα και Τρίκαλα. Το σύνολο των παραπάνω επενδύσεων εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 100 εκατ. ευρώ. Οι κινήσεις αυτές έρχονται να προστεθούν σε αυτές των τελευταίων χρόνων που είχαν ως αποτέλεσμα, μόνο για το 2015, την δημιουργία 597 νέων θέσεων εργασίας ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό εργαζόμενων σε 4.800.

Αναφερόμενη στις κοινωνικοοικονομικές «ιδιομορφίες» που ζήσαμε όλοι το 2015, η κα. Αδαμίδου ανέφερε ότι η Lidl Ελλάς ήταν, είναι και θα παραμείνει κάτι παραπάνω από τυπική σε όλες τις υποχρεώσεις της απέναντι σε υπάλληλους – σ.σ. η ετήσια μισθοδοσία ξεπερνάει τα 100 εκατ. ευρώ - προμηθευτές, παρόχους υπηρεσιών και εισφορές τηρώντας πάντα τα συμφωνημένα και αυτά που ορίζει ο Νόμος.

Η Lidl Eλλάς συνεργάζεται σήμερα με περισσότερους από 3.300 Έλληνες προμηθευτές βοηθώντας αρκετούς από αυτούς να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους και σε άλλες χώρες μέσα από τις «Εβδομάδες Ελληνικών Γεύσεων και Προϊόντων» που πραγματοποιεί η Lidl στις 26 χώρες που δραστηριοποιείται. Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείες πρόκειται για μία από τις πιο επιτυχημένες «εβδομάδες» που έχει οδηγήσει αρκετά ελληνικά προϊόντα να κερδίσουν μόνιμη θέση στα ράφια της Lidl στο εξωτερικό.

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι η Lidl την τελευταία τριετία έχει πραγματοποιήσει σημαντική επένδυση για την ανάπτυξη νέων κατηγοριών ελληνικών προϊόντων – όπως η σειρά ΕΥ – με έμφαση στα Π.Ο.Π. και σε νέες συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς. Παράλληλα, φρόντισε να τονώσει βασικές κατηγορίες φρέσκων προϊόντων όπως φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρέας, πουλερικά, ψάρια και θαλασσινά, αρτοσκευάσματα. Όλα τα παραπάνω αποτέλούν και τον πυρήνα της νέας καμπάνιας «Αξίζει και Φαίνεται» μέσα από μια μεγάλη ταινία με ήρωες τους Έλληνες παραγωγούς και καταναλωτές.

πηγή: http://news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add