Ζώδια και σχέσεις: Η φράση που ΔΕΝ πρέπει να πεις γιατί θα το μετανιώσεις - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Δευτέρα, Μαρτίου 21, 2016

Ζώδια και σχέσεις: Η φράση που ΔΕΝ πρέπει να πεις γιατί θα το μετανιώσεις

Γιατί υπάρχουν στιγμές που είναι καλύτερα να... μασάς παρά να μιλάς!

Πόσες φορές δεν έχουμε παρασυρθεί και πάνω στον άκρατο εγωισμό, ενθουσιασμό ή τα νεύρα μας έχουμε πει κάτι σε ένα πρόσωπο που μετά δεν μπορούσαμε να μαζέψουμε; Αυτή η φράση είναι πολύ πιθανό να δημιουργήσει «δεδικασμένο» ή ακόμα να φέρει και το τέλος της σχέσης και το κακό είναι ότι άπαξ και την πετάξαμε δεν γίνεται να την πάρουμε πίσω.
Πριν λοιπόν ανοίξεις το στόμα σου, ξανασκέψου το!

Παρακάτω θα δεις ποιες φράσεις συνηθίζουν να "πετάνε" αψυχολόγητα τα ζώδια και μετά το μετανιώνουν πικρά...

Κριός: «Σοβαρά; Εγώ δεν χρειάζομαι κανέναν. Μια χαρά τα καταφέρνω και μόνος μου»
(Όλοι χρειαζόμαστε κάποιον/α αλλά ο εγωισμός δεν σε αφήνει να το παραδεχτείς)

Ταύρος: «Δεν θέλω τίποτα παρά μόνο εσένα»
(Και μετά δε θα μπορείς να ζητήσεις το παραμικρό! Μόνος/η σου σκάβεις το λάκκο σου...)

Δίδυμοι: «Σημαίνεις τόσα πολλά για μένα»
(Τώρα! Αύριο;)

Καρκίνος: «Πες μου την αλήθεια. Αντέχω!»
(Η αλήθεια πονάει τις περισσότερες φορές. Ξανασκέψου το!)

Λέων: «Δε σε έχω ανάγκη»
(Ό,τι ισχύει και για τον Κριό...)

Παρθένος: «Όλος ο κόσμος για μένα είσαι εσύ»
(Ακατάλληλη φράση κυρίως για άτομο που δεν τρέφει τα ίδια αισθήματα με σένα και το έχεις εξακριβώσει μέσα από διάφορες πράξεις του)

Ζυγός: «Σε αγαπώ»
(Ακόμα κι αν το νιώθεις δεν το λες από το πρώτο ραντεβού, ούτε καν το τρίτο... Θα θεωρηθείς επιπόλαιος)

Σκορπιός: «Χρειάζομαι χώρο»
(Και θα τον έχεις... Αν υψώσεις τοίχο στο άλλο πρόσωπο μήπως μάθει κάτι από τα εσώψυχά σου)

Τοξότης: «Δεν με ενδιαφέρει τίποτα και κανένας»
(Κλασική αντίδραση για να μη δείξεις ότι σε νοιάζει και μάλιστα πολύ)

Αιγόκερως: «Έχω πιο σημαντικά πράγματα από το να ασχολούμαι μαζί σου»
(Να δουλεύεις για να μη σκέφτεσαι ότι είσαι μόνος σου;)

Υδροχόος: «Μην μ’ αφήσεις»
(Για να σε αφήσω εγώ... Γιατί, αν με αφήσεις εσύ, τότε θα σε θέλω περισσότερο...)

Ιχθύες: «Σε έχω ανάγκη»
(Όποιος/α και να ‘ναι, ό,τι και να ‘ναι; Με αυτά τα λόγια δηλώνεις έτοιμος/η προς εκμετάλλευση)


Δεν υπάρχουν σχόλια: