Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη ηθοποιός από το "Εμείς κι εμείς" - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 05, 2016

Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη ηθοποιός από το "Εμείς κι εμείς"

Έχασε τη μάχη με την επάρατη νόσο η Νατάσα Μανίσαλη, η γνωστή ηθοποιός που έχει γνωστή στο ελληνικό κοινό από τον ρόλο της στην δημοφιλή σειρά «Εμείς και Εμείς».
Τα τελευταία χρόνια η ηθοποιός πάλευε ενάντια στον καρκίνο και μάλιστα έχασε αρκετά αγαπητά της πρόσωπα εξαιτίας του. Μιλώντας το 2011 στο People είχε πει για τον θάνατο του πατέρα της που έπασχε από καρκίνο, αλλά εξομολογήθηκε και την δική της περιπέτεια.

«Κλείσαμε δύο χρόνια από τότε που τον χάσαμε, χτυπημένο από την επάρατο. Είναι αυτό που πιστεύω πως δεν θα ξεπεράσω ποτέ στη ζωή μου! Όταν έχασα τον μπαμπά μου, σκέφτηκα “κι εγώ τώρα τι θα κάνω στη ζωή μου”; Παρέλυσα... Μέσα στο δωμάτιο που νοσηλευόταν γελούσα, έξω από εκεί έκλαιγα ...ήμουν σαν ένα φως που μετακινιόταν γύρω από το σώμα του”».

Για την δική της περιπέτεια είχε πει: “Το χειμώνα είχα κι εγώ μια περιπέτεια με έναν πολύποδα στο έντερο. Ευτυχώς χειρουργήθηκα έγκαιρα και όλα πήγαν καλά, αλλά, αν το άφηνα, θα εξελισσόταν σε κάτι χειρότερο. Οι γιατροί λένε ότι το δεύτερο μυαλό μας είναι το έντερο. Μια απλή εξέταση δεν είναι τίποτα, αν πρόκειται για την υγεία μας”.

Όπως είχε τονίσει τότε, ο μεγάλος της φόβος, επειδή είχε χάσει και την αδερφή της μητέρας της από καρκίνο του μαστού ήταν μήπως χτυπηθεί και η ίδια από την επάρατη νόσο.

Η Νατάσα Μανίσαλη γεννήθηκε το 1961 και σπούδασε στο Εθνικό. Διέπρεψε στο θέατρο, αλλά και στην τηλεόραση όπου πρωταγωνιστούσε στην σειρά «Εμείς και Εμείς» υποδυόμενη την Νατάσα Σαριτζόγλου.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: