Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΣΟΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΡΑΛΛΗ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣΟΝΟ - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Πέμπτη, Οκτωβρίου 01, 2015

Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΣΟΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΡΑΛΛΗ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΑΣΟΝΟ

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα

Κάποτε, ως πολιτικός μηχανικός είχα βγάλει την άδεια οικοδομής ενός μασόνου.

Ο μασόνος δεν ήταν τυχαίος μασόνος, ήταν Υπατος, που σημαίνει ότι κάνεις την θητεια σου ως μεγάλος διδάσκαλος, και αφού κάνεις 7 με 10 χρόνια ως μεγας διδάσκαλος, φεύγεις και μπαίνεις Υπατος στο Υπατο συμβούλιο που είναι επταμελές
."Μεγάλοι Διδάσκαλοι" είναι οι εν ενεργεία αρχηγοί της μασονικής στοάς. Το Υπατο συμβούλιο είναι οι συνταξιούχοι τρόπον τινά Μεγάλοι Διδάσκαλοι.
Μια μέρα λοιπόν, ο μασόνος μου λέει: <<Εχω έναν ανιψιό ο οποίος είναι στρατιώτης. Εσύ έχεις γνωριμίες, μου τον φέρνεις από την Αλεξανδρούπολη στο Κολωνάκι;>>
Εγώ, επειδή ήξερα ότι ο Ράλλης ήταν μασόνος και τότε πρωθυπουργός, του απαντώ: Με όλο το συμπάθειο, εσείς με τέτοια δύναμη, ζητάτε από εμένα έναν πολιτικό μηχανικό να σας φέρω τον ανηψιό, και δεν τηλεφωνάς του Ράλλη;
Μου απαντάει: κοίταξε να δείς, ο Ράλλης είναι αδρανές μέλος κι εμείς όσους ήταν ενεργοί και έπεσαν σε αδράνεια δεν τους εκτιμούμε. Εσυ ξέρω ότι θα μου κάνεις την μετάθεση, σε εκείνον δεν έχω καμία εκτίμηση.

Καθώς συζητούσαμε λοιπόν μου είπε: Θέλεις να σε γράψω;
Του λέω, πως γράφονται; και μου απαντάει ότι πρέπει να βρεθούν δύο εν ενεργεία μασόνοι μεγάλου βαθμού, για σένα όμως δεν χρειάζεται συζήτηση, θα εγγυηθώ εγώ μαζί με έναν ακόμα που είναι στην στοά.
Και τον ρωτάω, κι εγω τι πρέπει να κάνω; εξηγήστε μου ποιές είναι οι υποχρεώσεις μου και σε τι λούμπα μπαίνω;

Μου λέει, τίποτα δεν κάνεις. Μια φορά την εβδομάδα συναθροιζόμαστε και συζητάμε. Υπάρχει κι ενα βιβλίο που θα σου δώσουμε ώστε να εξοικιωθείς. Τα άμφια θα στα προσφέρουμε εμείς, συνδρομή δεν θα δίνεις αλλά επειδή μιλάς ξένες γλώσες θα συμμετέχεις σε αποστολές στο εξωτερικό με αντίστοιχες στοές.
Πρός τι να τα κάνω όλα αυτά; (του λέω) . Εγω είμαι σοβαρός άνθρωπος, να φύγω τώρα στο εξωτερικό για να εκπροσωπήσω αντίστοιχες στοές; Κατ αρχάς για να ασχοληθώ με κάτι θα πρέπει πρώτα να ενημερωθώ.
Εσείς (του λέω) τι κάνατε στην ζωή σας;

Μου λέει, εγώ ήμουν καθηγητής στο πανεπιστήμιο, οικογένεια δεν έκανα, σε καφενεία δεν πήγαινα, απλά για να περναώ την ώρα μου, και με τον καιρό αγάπησα αυτό που κάνω και σε διαβεβαιώ ότι αυτό το πράγμα δεν είναι παράνομο ούτε δεσμευτικό και ότι ώρα θέλεις μπορείς να μπείς σε αδράνεια και να μας πείς "σας χαιρετώ".
Του λέω, έτσι όπως μου τα περιγράφεις για να περνάω μονο την ώρα μου εγω δεν έχω χρόνο, αν όμως υπάρχει κάτι βαθύτερο που μου το κρύβεις και το διαπιστώσω .... ;
Εγώ θα κερδίσω τίποτα από αυτό;

Και του λεει: θα εχεις ακρες στη δικαιοσυνη!!
Εγώ του λέω, ότι με την δικαιοσύνη δεν έχω εκρρεμότητες ώστε να πω ότι θα σωθώ έτσι.
Μου λέει, λοιπόν τελικά δεν κάνεις, επειδή πολλά ρωτάς.


Στην παραπάνω φωτογραφία ο Βασίλης Λεβέντης παρουσιάζει τις πέντε βαθμίδες της εξουσίας στην Ελλάδα μέσα από μια μασονική πυραμίδα σύμφωνα με τα δικά του δεδομένα.

Η απομαγνητοφώνηση έγινε από την διαδυκτιακή εκπομπή του Βασίλη Λέβεντη το 2012. Το άρθρο επιμελήθηκε η Αθέατη γνώση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: