Κι όμως! Αυτό είναι το ασυνήθιστο γούρι που η Μαρία Μπεκατώρου δεν αποχωρίζεται - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Παρασκευή, Ιουνίου 12, 2015

Κι όμως! Αυτό είναι το ασυνήθιστο γούρι που η Μαρία Μπεκατώρου δεν αποχωρίζεται

 Δεν πάει το μυαλό σου ποιο είναι το τυχερό αντικείμενο που έχει στο καμαρίνι της


Η Μαρία Μπεκατώρου είναι μια ιδιαίτερα ευφυής Υδροχόος και ιδιαίτερα καλότυχη, αφού ο πλανήτης της τύχης και της ευτυχίας, ο Δίας, στον γενέθλιο ωροσκόπιο της είναι σε σύνοδο με τον Ήλιο της (ύπαρξη, επαγγελματική ζωή, σύντροφος).

 ίδια λέει ότι έχει πάντα το καλό μπροστά της και ότι: «Όταν έρχεται το κακό -γιατί, κάποιες φορές, μου συμβαίνουν γεγονότα που δεν τα περιμένω-, μπορεί να σοκαριστώ αρχικά και να τα πάρω πιο βαριά απ' όσο πρέπει. Παρ' όλα αυτά, δεν με επηρεάζουν! Έχω μνήμη χρυσόψαρου. Και εκτός από τον θάνατο του μπαμπά μου και της γιαγιάς μου, δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή τίποτα πραγματικά κακό που να μου έχει τύχει».
 Πέρα όμως από τη γενικότερη καλοτυχία της, στη δημοφιλή παρουσιάστρια αρέσει να έχει αντικείμενα που να τη γεμίζουν θετικότητα και ιδιαίτερα στη δουλειά της, ένα γούρι μπορεί να είναι και ένα πολύ καλό βάλσαμο για το στρες, επιδρώντας θετικά στη ψυχολογία της και φέρνοντας έτσι και την τύχη πιο πολύ με το μέρος της.
 Όπως διαβάσαμε στο gossip-tv.gr η Μαρία Μπεκατώρου έχει στο καμαρίνι της είναι ένα γούρι που για εκείνη έχει και συναισθηματική αξία. Πρόκειται για μια ροζ Barbie που η παρουσιάστρια έχει τοποθετήσει στην γωνία του μεγάλου λευκού τραπεζιού μπροστά απ' τον καθρέφτη μέσα στο καμαρίνι της, στα στούντιο Κάππα του ΑΝΤΙ στα Σπάτα.


«Είναι κάτι σαν γούρι μου αυτό που κουβαλάει η κουκλίτσα μου. Ίσως επειδή κοιτώντας την, ανακαλώ την αθωότητα των παιδικών μου χρόνων- την οποία, θέλω να πιστεύω, ακόμη δεν χάθηκε» εξήγησε η παρουσιάστρια για το γούρι της που είναι δώρου του Θανάση Αλευρά.


Η ευμενής όψη του διελαύνοντα Δία (γούρια) στον Λέοντα (αγάπης) με τον γενέθλιο Χείρωνα (θεραπευτική επίδραση) της Μαρίας Μπεκατώρου δείχνει ότι αυτήν την περίοδο αντικείμενα που της έχουν δοθεί με αγάπη της την ωφελούν ακόμη περισσότερο ψυχικά και τη φορτίζουν με μεγαλύτερη θετική ενέργεια.

Πηγή: http://www.astrology.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add