«Εσείς θα τρώγατε ποτέ στην τουαλέτα;…Άρα γιατί να φάει το μωρό μου εκεί;» - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Σάββατο, Απριλίου 18, 2015

«Εσείς θα τρώγατε ποτέ στην τουαλέτα;…Άρα γιατί να φάει το μωρό μου εκεί;»

Πριν λίγες μέρες πήγα σε μεγάλο  εμπορικό κέντρο της Αθήνας με το 2 μηνών μωράκι μου και μετά από λίγες ώρες έπρεπε να το θηλάσω.
Πήγα λοιπόν σε ένα παγκάκι για να θηλάσω το μωρό μου.Δεν πέρασαν 5 λεπτά και ήρθε ο φύλακας του εμπορικού κέντρου και μου ζήτησε να πάω να θηλάσω στην τουαλέτα γιατί ενοχλούνται οι πελάτες.
Εκνευρίστηκα τόσο πολύ και του είπα πως θα φύγω όταν τελειώσω το θηλασμό. Εκείνος επέμεινε και μου είπε πως έπρεπε να φύγω αυτή την στιγμή. Τότε δεν άντεξα και τον ρώτησα:«Συγνώμη, εσείς τρώτε ποτέ στην τουαλέτα; «
Εκείνος απόρησε και απάντησε:  «Όχι!»
TOYALETA
«Άρα εγώ γιατί να θηλάσω το μωρό μου στην τουαλέτα;» Απλά έφυγε χωρίς να πει κάτι άλλο. Εγώ θήλασα το μωρό μου και έφυγα.Σκέφτομαι όμως να επιστρέψω αύριο και να τοιχοκολλήσω σε όλο το εμπορικό κέντρο αυτή την φωτογραφία που βρήκα στο διαδίκτυο  γιατί κάποιοι πρέπει να πάρουν ένα μάθημα επιτέλους! Αν πιστεύετε πως έχω δίκιο, κοινοποιήστε στον τοίχο σας αυτή την φωτογραφία…

ΠΗΓΗ:http://babyradio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: