Το Ωροσκόπιο των Σχέσεων από τον Γιώργο Σαλαμά. Single or not ο έρωτας την εβδομάδα 5 με 11 Ιανουαρίου 2015. - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Δευτέρα, Ιανουαρίου 05, 2015

Το Ωροσκόπιο των Σχέσεων από τον Γιώργο Σαλαμά. Single or not ο έρωτας την εβδομάδα 5 με 11 Ιανουαρίου 2015.

Τι μας περιμένει στην ερωτική μας ζωή την εβδομάδα 5 με 11 Ιανουαρίου 2015.

ΚΡΙΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.Επειδή η περίοδος μπορεί να έχει μια νευρικότητα, ανησυχία και υπερδιέγερση, θα ήταν καλό να μη βιάζεσαι να εκφράσεις τις σκέψεις σου, άσε να περάσουν μερικά λεπτά ή έστω δευτερόλεπτα. Σε γενικές γραμμές, μιλάμε για μια καλή εβδομάδα, μην αφήνεις ξαφνικές εκρήξεις να ρισκάρουν την ηρεμία στις σχέσεις σου. Παρεμπιπτόντως, ο Δίας στο Λέοντα φέρνει ισχυρά κύματα ερωτικού πάθους. Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;

Με την Αφροδίτη στον Υδροχόο πλέον και σταθερά τον Δία στο Λέοντα είσαι σε μια από τις πιο κοινωνικές φάσεις. Ή θα μπορούσες να είσαι. Γιατί φυσικά πρέπει να πατάς και το off και από μόνος σου κάποιες φορές, αυτό το κουμπί που σε κάνει να αποσυνδέεσαι από έγνοιες, υποχρεώσεις και δουλειά.
Do it: Ζυγός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Λέων

ΤΑΥΡΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Ο Κρόνος στον Τοξότη δεν είναι κάτι τρομακτικό, αλά δεν είναι και εύκολο. Σαφώς, ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα που θα πάρεις είναι το να μοιράζεσαι. Έτσι κι αλλιώς, όμως όταν μιλάμε για αγάπη, κάτι τέτοιο αποτελεί προϋπόθεση.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Αν η σχέση σου με ένα νέο πρόσωπο σου δημιουργεί αμφιβολίες, μάλλον δεν θα τις έχεις για πολύ ακόμη. Τώρα αρχίζει το τοπίο να ξεκαθαρίζει και θα είσαι σύντομα σε θέση να ξέρεις ακριβώς αν προχωράει, τι, και προς τα πού πηγαίνει.
Do it: Υδροχόος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Παρθένος

ΔΙΔΥΜΟΙ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η άποψη του Κρόνου, πλέον στον τομέα των σχέσεων, ξέρεις ποια είναι. Μαθαίνεις να συμβιώνεις, να αφήνεις τον εαυτό σου να ζήσει την πραγματική οικειότητα και να θυσιάζεις κάποια πράγματα για την πραγματική αγάπη. Το ζήτημα της συντροφικότητας θα σε απασχολεί από τώρα με διάφορους τρόπους, μέχρι να βρεθούν οι ισορροπίες που χρειάζεσαι και εσύ και η σχέση σου. Δεν έχεις πρόβλημα εσύ, ψάχνεις ευκαιρίες για να εξελίσσεσαι και ξέρεις ότι οι σχέσεις προσφέρουν τις καλύτερες.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η εμπειρία του Κρόνου στον Τοξότη έχει πολύ ενδιαφέρον. Μια συμβουλή που θα σου φανεί χρήσιμη από τώρα: Μην απορρίπτεις αμέσως και από την αρχή άτομα που την πρώτη μέρα σου κίνησαν το ενδιαφέρον και τη δεύτερη «κάτι σε χάλασε». Έλεος. Δώσε περιθώρια στο να αναπτυχθούν λίγο περισσότερο οι νέες σχέσεις, στο να γνωρίσεις τον άλλον και να ξεπεράσεις το στάδιο της αμηχανίας, να δεις και λίγο πώς είναι η οικειότητα. Μπορεί να χρειαστεί να στερηθείς τον παλιό τρόπο ζωής, αλλά γιατί να γυρίζεις πάντα σε έναν δυσλειτουργικό τρόπο ζωής, μόνο και μόνο επειδή αυτόν έχεις συνηθίσει; Όλα ξεσυνηθίζονται και μπορούν να αντικατασταθούν με άλλα, που τελικά ίσως σε κάνουν περισσότερο ευτυχισμένο.
Do it: Καρκίνος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Σκορπιός

ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η Πανσέληνος στο ζώδιό σου έχει κάποιες δυσκολίες, αλλά μπορεί να λειτουργήσει και θετικά, επειδή συμβολίζει ένα τέλος και μια νέα αισιόδοξη αρχή. Με την Αφροδίτη στον Υδροχόο, το θέμα αποκτάει περισσότερο ενδιαφέρον, γιατί μπαίνει στη μέση το «μοίρασμα» και το σεξ. Μην ξεχνάς να ζητάς αυτά που θέλεις και να δίνεις αυτά που θέλει ο άλλος και συγκαταλέγονται στα «συμφωνηθέντα».
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Τα διπλά μηνύματα κανέναν δεν ωφέλησαν. Αν θέλεις να μπλοκάρεις σχέσεις που πάνε να δημιουργηθούν, τότε να είσαι θερμός τη μία μέρα και ψυχρός την άλλη, να υπόσχεσαι, αλλά να μην πραγματοποιείς, να είσαι παρών, αλλά στην πραγματικότητα απών. Μπορεί να έχεις ένα θέμα να προσεγγίσεις τον άλλον ή την άλλη, π.χ. επειδή φοβάσαι μην πληγωθείς, αλλά σε μια τέτοια περίπτωση προσπάθησε να μη δείχνεις το πρόσωπο του «ασυνεπούς». Όπως και να έχει, όλα λύνονται με την επικοινωνία.
Do it: Δίδυμοι
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ταύρος

ΛΕΩΝ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η Αφροδίτη στον έβδομο οίκο σου είναι ό, τι καλύτερο για τη συντροφική σου ζωή, και ο Δίας στο ζώδιό σου φέρνουν ένα πολύ καλό ξεκίνημα για το 2015. Η ευτυχία αυτές τις μέρες λέγεται αίσθηση οικειότητας με τον /τη σύντροφό σου.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η Αφροδίτη στον Υδροχόο δείχνει ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει κάτι νέο στη συντροφική σου ζωή και με τη στήριξη του Δία στο Λέοντα αυτό πλησιάζει στη βεβαιότητα. Παρ' όλα αυτά, η Πανσέληνος στον Καρκίνο φέρνει έναν εκνευρισμό και ίσως σε κάνει να μη βλέπεις ξεκάθαρα μια κατάσταση. Α, μπορεί να φέρει και παρασκηνιακές κινήσεις.
Do it: Παρθένος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Κριός

ΠΑΡΘΕΝΟΣ


Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η νέα θέση της Αφροδίτης αφορά περισσότερο την επαγγελματική σου ζωή παρά τη συναισθηματική, στην τελική δεν μπορεί πάντα κάθε τομέας να έχει διαρκώς εξελίξεις και ενδιαφέρον. Η Πανσέληνος στον Καρκίνο μπορεί να κάνει μια επιθυμία σου πραγματικότητα, αλλά θέλει προσοχή με τις φιλικές σου σχέσεις.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η Πανσέληνος στον Καρκίνο αφορά και την κοινωνική σου ζωή, η οποία μπορεί να έχει ενδιαφέρον αυτές τις μέρες. Ίσως δεν υπάρχει πολύς χρόνος βέβαια, επειδή μάλλον κάτι ετοιμάζεται στα επαγγελματικά σου, αλλά πρέπει να εκμεταλλευτείς τις ευκαιρίες που θα παρουσιαστούν. 
Do it: Σκορπιός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ταύρος

ΖΥΓΟΣ


Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η Αφροδίτη βρίσκεται στην καλύτερη δυνατή θέση για την ερωτική σου ζωή, τον πέμπτο οίκο σου, και από εκεί φέρνει ηρεμία, αρμονία και όλα τα καλά που χρειάζεσαι για να νιώσεις συντονισμό και οικειότητα. Ίσως πρέπει να λύσεις ένα επαγγελματικό θέμα ή κάτι που αφορά μια συνεργασία αυτές τις μέρες, προκειμένου να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να απαλλαγείς από αυτήν την εκκρεμότητα.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Με την Αφροδίτη στον Υδροχόο και το Δία στο Λέοντα, είναι δύσκολο να μείνεις μόνος αυτή την περίοδο, εκτός κι αν το θέλεις, που αν δεν το θέλεις, προφανώς δεν θα διαβάζεις αυτές τις γραμμές, οπότε παίρνουμε σαν δεδομένο ότι το θες. Λύσε μερικές εκκρεμότητες που έχουν να κάνουν με ένα θέμα καριέρας και ετοιμάσου για μια wild κοινωνική ζωή.
Do it: Κριός
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Αιγόκερως

ΣΚΟΡΠΙΟΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Καλώς ή κακώς εστιάζεις σε θέματα που αφορούν το σπίτι, τα οικονομικά και τα επαγγελματικά, δεν υπάρχει περιθώριο αυτή την περίοδο για πολλά άλλα. Τις λίγες ελεύθερες στιγμές που έχεις, στάσου λίγο και άκου περισσότερο τον άλλον, φαίνεται ότι και έχει να σου πει πράγματα και έχουν ενδιαφέρον αυτά που θέλει να σου πει.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η άποψη της Πανσελήνου, και γενικότερα του πλανητικού σκηνικού αυτή την περίοδο, είναι ότι πρέπει να κρατήσεις μια στάση αναμονής και ότι αυτά που θέλεις να μάθεις σε σχέση με ένα πρόσωπο που ενδεχομένως σε ενδιαφέρει ή θα παρουσιαστεί τώρα στη ζωή σου θα τα μάθεις εν καιρώ. Προς το παρόν, εστίασε σε πρακτικά ζητήματα και εκκρεμότητες από τις οποίες θέλεις και πρέπει να απαλλαγείς.
Do it: Παρθένος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι.. Δίδυμοι

ΤΟΞΟΤΗΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Μπορεί η διάθεσή σου να είναι ελαφρώς πεσμένη, αλλά αυτό δεν είναι ανησυχητικό, κατά πάσα πιθανότητα, χρειάζεσαι ένα διάλειμμα και να κάνεις μια μικρή ανασκόπηση, παρεμπιπτόντως η Πανσέληνος στον Καρκίνο δεν είναι και η ευκολότερη και αφορά και τη σεξουαλική επιθυμία. Λοιπόν, όπως θα ξέρεις αυτή η τελευταία χρειάζεται μερικές φορές και μια προσπάθεια, μια καλλιέργεια, κάτι. Δεν γίνονται όλα από μόνα τους, ε;
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Ίσως η κούραση των ημερών να σε κάνει να προτιμάς να μείνεις λίγο μόνος και να κάνεις την ανασκόπηση του χρόνου που πέρασε και να σκεφτείς τι θα ήθελες, γενικά, για να προχωρήσεις. Ακόμη καλύτερα να ασχολιόσουν και με το τι θα ήθελες από ένα άνθρωπο, γιατί μπορεί να βρίσκεται και δίπλα σου και να αρχίσεις να το συνειδητοποιείς σταδιακά αυτό.
Do it: Ιχθύες
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ζυγός

ΑΙΓΟΚΕΡΩΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η Πανσέληνος στον Καρκίνο, της οποίας την επιρροή μπορεί να νιώσεις και μια εβδομάδα μετά την πραγματοποίησή της, δεν είναι πολύ φιλική και αφορά και τη συντροφική σου ζωή και τις συνεργασίες. Καλό θα ήταν να είσαι συγκρατημένος στην έκφρασή σου, δεν το έχεις με τις πολλές συζητήσεις αυτές τις μέρες.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Δεν είναι και η καλύτερη περίοδος για να ξεκινήσει κάτι νέο, εκτός αν το έχεις ήδη διερευνήσει. Το θέμα είναι ότι και η κρίση σου μπορεί να είναι θολή και οι άλλοι να φαίνονται ή και να είναι περισσότερο απαιτητικοί από όσο μπορείς να αντέξεις. Ταυτόχρονα υπάρχει ένα μυστήριο στην ατμόσφαιρα και ίσως πρέπει πρώτα να διαλευκανθούν μερικά πράγματα για να μπορέσεις να προχωρήσεις.
Do it: Ταύρος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Ζυγός

ΥΔΡΟΧΟΟΣ


Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Έχεις δύο λόγους για να θεωρείς ότι αυτή την περίοδο μπορείς να πραγματοποιήσεις πράγματα που θέλεις και να ασχοληθείς με τη σχέση σου, η οποία αν έχει αγάπη, έχει και πολύ καλές προοπτικές, ακόμη και αν υπάρχουν προβλήματα. Η Αφροδίτη στο ζώδιό σου και ο Δίας στο Λέοντα κάνουν θαυματάκια.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η Αφροδίτη στο ζώδιό σου και ο Δίας στο Λέοντα δείχνουν ότι οι προοπτικές είναι πολύ αισιόδοξες. Βέβαια, η επιρροή του Δία έχει διάρκεια άλλους επτά μήνες, οπότε αυτόν το χρόνο είναι πολύ πιθανό να βρεθείς σε μια σχέση που να αλλάξει τη ζωή σου. Αλλά μην αφήνεις τα πράγματα στην τύχη, έχε επίγνωση αυτού που ζητάς από μία σχέση, ώστε να επιταχύνεις την κατάσταση.
Do it: Ταύρος
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Λέων

ΙΧΘΥΣ

Έχω σχέση, ευχαριστώ.
Η Αφροδίτη στον Υδροχόο βοηθάει την ψυχολογική σου κατάσταση, αλλά η Πανσέληνος στον Καρκίνο είναι δύσκολη. Δεν αφορά και τόσο τους έχοντες μόνιμη σχέση, αλλά σίγουρα επηρεάζει και αυτούς, αφού πραγματοποιείται στον πέμπτο οίκο των ερωτικών σου. Δεν θα ήταν κακό να αποφύγεις τις παράλογες σκέψεις, αυτές δηλαδή που μπορούν να αντικρουστούν με τη λογική. Όπως «πάντα φέρεται έτσι». Το πάντα σαν πολύ γενικό δεν ακούγεται; Από την άλλη, αν το πάντα μπορεί να μην είναι κυριολεκτικό, αλλά να σημαίνει το 80-90% των περιπτώσεων, τότε μάλλον πρέπει να γίνει κάποια συζήτηση για να είναι και οι δύο πλευρές ευχαριστημένες.
Δεν έχω σχέση, τι θα γίνει με την περίπτωσή μου;
Η δύσκολη Πανσέληνος στον Καρκίνο αφορά την ερωτική σου ζωή και πιθανώς μια νέα γνωριμία η οποία φαίνεται απροσδιόριστη και με δυσκολίες. Αυτό δεν σημαίνει ότι η εξέλιξη θα είναι απαραίτητα αρνητική, απλώς είναι μια δύσκολη περίοδος για να βγάλεις συμπεράσματα.
Do it: Τοξότης
Όχι. Αλλά μ’ αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. Σκορπιός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add