Η συγκινητική φωτογραφία που νικά το Αλτσχάιμερ και πρέπει να δεις - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Παρασκευή, Ιανουαρίου 09, 2015

Η συγκινητική φωτογραφία που νικά το Αλτσχάιμερ και πρέπει να δεις

Συγκινεί η φωτογραφία που δημοσίευσε στο Facebook ο 28χρονος Giancarlo Mursciniano στην οποία κρατά τη 87χρονη γιαγιά του Antonia, η οποία πάσχει από τη νόσο του Αλτσχάιμερ.

Ο νεαρός Ιταλός γράφει στη λεζάντα την φωτογραφίας: “Αυτό είναι η αγάπη. Μπορεί να μην ήταν η καλύτερη 31η Δεκεμβρίου της ζωής μου, αλλά αυτό είναι μέρος της καθημερινότητάς μου. Κάποια εποχή με κρατούσες εσύ στα γόνατα και τώρα είναι η σειρά μου, μικρή μου γιαγιά, χωρίς ντροπή ή φόβο και θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι τι ζωή πρέπει να την ζούμε και να δίνουμε μάχη γι' αυτήν.”

Το τρυφερό αυτό μήνυμα έχει περισσότερα από 480.000 like, ενώ έχει κοινοποιηθεί από τουλάχιστον 51.900 χρήστες.

Η Corriere della Sera ήρθε σε επαφή με τον νεαρό ώστε να μάθει ο κόσμος περισσότερα γι' αυτόν και τη γιαγιά του.
«Μεγάλωσα στο σπίτι των παππούδων μου, είπε ο Giancarlo Mursciniano. Είχα ένα δωμάτιο στο σπίτι τους για να τους βοηθάω, ωστόσο όλα αυτά τα χρόνια αυτοί μου προσέφεραν περισσότερα”.

Ο νεαρός ανέφερε ότι η φωτογραφία τραβήχτηκε κατά τη διάρκεια του δείπνου της Πρωτοχρονιάς. Πήρε την γιαγιά του αγκαλιά καθώς πρόσφατα έσπασε το πόδι της και είναι πολύ δύσκολο να περπατήσει ξανά.

"Αυτό το άρθρο βασίστηκε στο κείμενο (La photo Facebook d'un jeune Italien et sa grand-mère atteinte d'Alzheimer émeut des milliers d'internautes) που δημοσιεύτηκε στην Huffington Post FR".

Δεν υπάρχουν σχόλια: