Άννα Ρόζα: Μια νέα τραγουδίστρια! (Αποκλειστική συνέντευξη) - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Τρίτη, Δεκεμβρίου 16, 2014

Άννα Ρόζα: Μια νέα τραγουδίστρια! (Αποκλειστική συνέντευξη)

-Καλησπέρα Αννα.
Καλως σας βρήκα!

 -Πες μας λίγα λόγια για εσένα,
 που γεννήθηκες, ηλικία. 
Ονομάζομαι Αννα Ρόζα, είμαι 22 ετών γεννημένη στην Λευκωσία .Οι δύο μου μεγάλες αγάπες είναι η μουσική και ο αθλητισμός .

-Πως ξεκινησες με το τραγούδι;
Έκανες κάποια μαθήματα φωνητικής; 
Ξεκίνησα να ασχολούμαι βαθύτερα με το τραγούδι σε ηλικία 19 χρονών όπου παρακολούθησα 6 μήνες μαθήματα φωνητικής. Επίσης πήρα κιθάρα στα χέρια μου σε ηλικία 14 ετών. Αυτοδίδακτη και όπως καταλαβαίνετε έχω τρομερή αδυναμία στον ήχο αυτού του οργάνου !

-Κάνεις παρουσιάσεις πουθενά ή συμμετέχεις σε συναυλίες; 
Παρουσιάζομαι περιστασιακά σε διάφορα μικρά μαγαζιά, αλλά θα ήθελα επίσης να πάρω μέρος σε συναυλίες.Το να βρίσκομαι σε ένα χώρο γεμάτο από μουσικούς, με συμπληρώνει όσο τίποτα άλλο! 

-Με τι ασχολείσαι; 
Εκτός από μουσική δεν κάνω τίποτα άλλο.Αν ξέρω να κάνω κάτι καλά αυτό είναι.Στο κάτω κάτω έτσι νιώθω ευτυχία ! 

-Τι όνειρο είχες όταν ήσουν μικρή; 
Υπάρχουν μεγάλα και μικρά όνειρα.Δεν πιστεύω πως ένα είναι αρκετό (γέλια)! Αυτό που ήθελα πάντα όμως από μικρό, ήταν να βγω στις μεγαλύτερες μουσικές σκηνές. Όπως άλλωστε και η πλειοψηφία στον χώρο αυτό.

-Τι είδους τραγούδια σου αρέσουν;
Και τι είδος τραγουδάς; 
Μ'αρέσουν τα πάντα! Πραγματικά! Έχω όμως τεράστια αδυναμία στο έντεχνο και την reagge μουσική. Η διαχρονική μουσική δείχνει κουλτούρα.κάτι το αληθινό!

-Βίντεο κλιπ έκανες; 
Όχι δεν έχω κάνει, λόγω οικονομικών. Θα το ήθελα φυσικά .

-Είσαι και στιχουργός.
Τα λόγια είναι βγαλμένα από την ψυχή; 
Ψυχή,μυαλό, καρδιά. Αυτό που βγάζω προς τα έξω μέσα από τα τραγούδια μου είναι το ποια είμαι. Όλη μου η περιουσία. Σκέψεις και αισθήματα από προσωπικές εμπειρίες. Δεν μπορώ να γράψω για ένα θέμα που δεν έχω καν αίσθημα. Πιστεύω πως ένας στίχος για να δέσει με την ερμηνεία και γενικά να μην είναι κενός, πρέπει να έχει βίο. Ζωή. Επομένως και αισθήματα αληθινά.

-Ποιος-α είναι το στήριγμα σου σε αυτή τη δουλειά σου; 
Στήριγμα μου μεγάλο είναι ο πατέρας μου. Επίσης μουσικός. Και κάποια πολυ στενά μου άτομα ,αγαπημένα, που πόνταραν πάνω μου , κάποια χρόνια πριν στο ξεκίνημα!

Ευχαριστούμε για την αποκλειστική σου συνέντευξη στο περιοδικό μας Αννα και σου ευχόμαστε οτι καλύτερο! Εμείς είμαστε νεοι και στηρίζουμε, όπως και οσο μπορούμε, τους γύρω μας!!


Δεν υπάρχουν σχόλια: