Φώναξε τόσο δυνατά κατά το Ice Bucket που της έφυγε το... σαγόνι! - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 02, 2014

Φώναξε τόσο δυνατά κατά το Ice Bucket που της έφυγε το... σαγόνι!

Και ακριβώς τη στιγμή που νομίζεις ότι τα έχεις δει όλα στο Ice Bucket Challenge, έρχεται ένα περιστατικό να σου ανατρέψει τα πάντα!
Μία νεαρή Βρετανίδα ούρλιαξε τόσο δυνατά κατά τη διάρκεια του Ice Bucket Challenge, που κατάφερε να... εξαρθρώσει το σαγόνι της!
Η 20χρονη δήλωσε λίγο αργότερα ότι το νερό ήταν πολύ παγωμένο και ενώ αυτή φώναζε ένιωσε το σαγόνι της να «κολλάει».
«Προσπάθησα να κλείσω το στόμα μου αλλά ήταν αδύνατο. Το ένιωθα σαν να είχε κλειδώσει. Η μητέρα μου και η αδερφή μου άρχισαν να βρέχουν κι εκείνες τον εαυτό τους για να γελάσω αλλά εγώ ήμουν έτοιμη για... νοσοκομείο» λέει η Ίζαμπελ.
Όταν η κοπέλα πλησίασε στην κάμερα φάνηκε το... πραγματικό μέγεθος του προβλήματος!

Read more: http://www.newsbomb.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

add