Έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη τραγουδίστρια Τζένη Βάνου σήμερα το πρωί στο Νοσοκομείο ΜΕΤΑΞΑ σε ηλικία 75 ετών.Η Τζένη Βάνου γεννήθηκε στις 10 Φεβρουαρίου 1939 στην Αθήνα. Το πραγματικό της όνομα ήταν Ευγενία Βραχνού.Τον Αύγουστο έκανε επέμβαση στον λαιμό της για να αφαιρέσουν έναν όγκο. «Όλα κυλούσαν ομαλά  και από τότε  μέχρι και πριν λίγες ημέρες ένιωθε καλά» λέει συγγενικό της πρόσωπο .

«Ένιωσε ξαφνικά πόνους στην μέση, τα παυσίπονα δεν την έπιαναν και πήγε στο νοσοκομείο, εκεί οι εξετάσεις έδειξαν πως ο καρκίνος έχει απλωθεί σε όλο της το σώμα ραγδαία».Η κηδεία της θα γίνει στη Νέα Σμύρνη.Η ίδια είχε μιλήσει ανοιχτά για την ασθένειά της«Δεν φοβάμαι να το πω: Ναι, έχω καρκίνο, ο οποίος παρουσιάστηκε στην επιγλωττίδα και τον προλάβαμε στο χιλιοστό προτού ακουμπήσει τις φωνητικές χορδές», ανέφερε χαρακτηριστικά η Τζένη Βάνου μιλώντας στην Espresso.H τραγουδίστρια αναφέρθηκε και στα συμπτώματα, στα σημάδια που της έδινε ο καρκίνος εδώ και ενάμιση χρόνο, τα οποία δεν αρκούσαν, όμως, για να διαγνωσθεί η νόσος.

«Εδώ και ενάμιση χρόνο πονούσε ο λαιμός μου και δεν μπορούσα να καταπιώ. Το μόνο που κατέβαινε ήταν το νερό. Όλα τα αλκοολούχα, ακόμη και η πορτοκαλάδα με την λεμονάδα, μου δημιουργούσαν πρόβλημα. Είχα πάει πέντε φορές στον δικό μου ωτορινολαρυγγολόγο και μου έλεγε ότι δεν έβρισκε τίποτα. »Δεν είναι τίποτα, κόψε το τσιγάρο και όλα θα γίνουν καλά…» μου έλεγε, γιατί προφανώς δεν μπορούσε να βρει το σημείο όπου είχα πρόβλημα» τονίζει η Τζένη Βάνου.