Ελένη Φουρέιρα: “Έβγαλα Πρόσφατα Ένα Καρκίνωμα Στις Φωνητικές Μου Χορδές” - OneMagazino

Breaking

OneMagazino

www.magazino1.blogspot.gr

add

Δευτέρα, Ιουλίου 23, 2012

Ελένη Φουρέιρα: “Έβγαλα Πρόσφατα Ένα Καρκίνωμα Στις Φωνητικές Μου Χορδές”

Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε για πρώτη φορά για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε πρόσφατα…
ενώ έδωσε και τις δικές της απαντήσεις σε όσους κατά καιρούς έχουν κάνει κακόβουλα σχόλια για εκείνη
«Έχω ξεπεράσει τα όρια. Υπήρξαν φορές που κουράστηκα πολύ καi το σώμα μου αντέδρασε. Παράδειγμα ένα καρκίνωμα που έβγαλα πρόσφατα στις φωνητικές μου χορδές», είπε η τραγουδίστρια.
Πάντως δεν το βάζει κάτω και συνεχίζει να κάνει όνειρα για την καριέρα της και τη ζωή της, παρά το γεγονός ότι αρκετοί ήταν αυτοί, ειδικά στην αρχή της καριέρας της που δεν της χαρίστηκαν.

«Δεν ξέρω γιατί ακούστηκαν τόσα πικρόχολα σχόλια για μένα όταν ξεκινούσα. Αυτό που ξέρω είναι ότι μου έκανε πάρα πολύ καλό. Στην αρνητική δημοσιότητα ο κόσμος έρχεται από περιέργεια να σε δει και τότε κρίνει μόνος του το ταλέντο του. Δε νομίζω ότι έκαναν αυτή τη δυσφήμηση έχοντας κακία για μένα. Οι περισσότεροι δεν με ξέρουν καν. Έχω ευχαριστήσει πολύ κόσμο που μπήκε στη διαδικασία να ασχοληθεί μζί μου, έστω κι αν τα σχόλια δεν ήταν καλά», τόνισε.

Η Ελένη Φουρέιρα δηλώνει επίσης δύσκολη στις σχέσεις της και τονίζει ότι δεν κάνει ποτέ το πρώτο βήμα.
«Η αναγνωρισιμότητα δυσκόλεψε πολύ το φλερτ στη ζωή μου. Είμαι πολύ ντροπαλή με τους άνδρες. Δεν έχω κάνει ποτέ την πρώτη κίνηση. Οι άνδρες όμως με φοβούνται γιατί δεν είμαι εύκολη. Δεν φαντάζεται πόσο δύσκολη είμαι», είπε.

Μάλιστα αποκάλυψε ότι έχει κάνει λίγες και μακροχρόνιες σχέσεις και δεν έχει κάνει ποτέ one night stand.
Όσο για τον αισθησιασμό που βγάζει εκείνη απαντά:
«Sexy είμαι μόνο πάνω στη σκηνή. Εκεί έχω αυτοπεποίθηση».
Η τραγουδίστρια αποκάλυψε επίσης ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια βοηθά την οικογένειά της που αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, ξεκαθαρίζοντας ότι είναι τα πάντα για εκείνη.

Πηγή: Εγώ Weekly

Δεν υπάρχουν σχόλια: